fallback

Rimac Nevera счупи 23 световни рекорда само за ден

Електрическата хиперкола подобри и феноменално постижение на Koenigsegg Regera (ВИДЕО)

Rimac Nevera продължава да чупи рекорди, като електрическата хиперкола имаше доста натоварен ден на тестова писта в Германия. Само за часове автомобилът постави 23 рекорда на трасето в Папенбург, където се възползва максимално от 4-километровите прави отсечки. Постиженията бяха потвърдени от представители на Racelogic и Dewesoft., които осигуриха измервателното оборудване.

Оборудвана с гуми Michelin Cup 2 R за „пътнически автомобили“, Nevera успя да достигне 100 км/ч само за 1,74 секунди, надминавайки собственото си най-добро постижение от 1,85 секунди. Трябва да се отбележи, че спринтът не беше извършен от място, а превъртане на гумите, тъй като настилката на трасето не е била подготвена.

Както главният изпълнителен директор на компанията Мате Римац намекна по-рано в социалните медии, Nevera постави нов световен рекорд за най-бързата серийна кола, която ускорява от 0 до 400 км/ч и след спира до 0. Новото време е 29,94 секунди, ката така беше подобрено постижението на Koenigsegg Regera отне 31,49 секунди.

Rimac Nevera постави и нов рекорд за най-късото разстояние, необходимо за спиране от 100 км/ч. Хиперколата спря след 29,12 метра според измерванията на Racelogic или 28,96 метра според Dewesoft.

Задвижването на хиперколата става с четири електрически мотора, чиято комбинирана мощност е 1914 к.с. и 2360 Нм въртящ момент. Батерийният пакет с капацитет 120 кВт/ч е интегриран в структурата на монокока от въглеродни влакна. По паспортни данни Nevera той ускорява от място до 100 км/ч за 1,97 секунди, а до 300 км/ч за 9,3 секунди. Максималната скорост е 420 км/ч.

fallback
  • #16
    Гатю ( преди 1 година )
    Супер си е колицата. Лошото е, че ще я гледам само на клипчета и снимки.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Време е да го видим какво може на Нюрбургринг. Предстоят интересни времена.Не знам дали е случайно съвпадение, че серийното производство на керамични спирачки започна почти по същото време, по което оборудваха и този автомобил с нови спирачки. Засега Тесла подобри рекордите на доста къси писти, но на Нюрбургринг спирачките прегряваха още по средата на пистата и така и не можа да постигне резултата на прототипа който беше около 7 минути. А Rimac е много по-бърз и стабилен автомобил от Плайд.
  • #14
    5 До 11 ( преди 1 година )
    "До 5 - Супер - Всеки втори *** с кола дето вдига 400 км и ускорява от 0 до 100 за секунда ...." Гледаш, но не виждаш. Въобще не ти говоря какво са постигнали, а КАК. Технологиите от този автомобил биха помогнали на всеки един електромобил в бъдеще и по подразбиране както ускорението така и максималната им скорост ще са електронно ограничени. Въпросът е че този автомобил позволява 500 kW зареждане - от софия до морето за по-малко от 10 мин. и страхотни спирачки, което бе проблем до скоро.
  • #13
    До 10 ( преди 1 година )
    ""Трябва да се отбележи, че спринтът не беше извършен от място, а превъртане на гумите" - Не, *** нещо, ама с товатрябея да се почне..."А ти какво точно разбра от този нескопосан превод? Ако си гледал клипа щеше да видиш че си тръгва от място. Просто авторът на статията се е опитал да каже, че при тръгване гумите са пробуксували, защото това не е предварително подготвено трасе пък и гумите са за обществени пътища. На асфалт с повишено сцепление, щеше да има по-добър резултат без боксуване.
  • #12
    VAYK ( преди 1 година )
    ДВГ-то е изпята песен ама някой им трябва десетилетие за да го разберат! Докато немците обясняваха за меките пластмаси и топлоизолирани стъкла! Тесла и Китайците дръпнаха здраво технологично....Една Тесла ето вози 5 човека с багаж вече ускорява колкото порше
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    До 3 - Пускаш си сам коментар, после го контриш .... Еваа уеее лууууд!
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    До 5 - Супер - Всеки втори *** с кола дето вдига 400 км и ускорява от 0 до 100 за секунда ....
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    "Трябва да се отбележи, че спринтът не беше извършен от място, а превъртане на гумите" - Не, *** нещо, ама с товатрябея да се почне...
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Някой обърна ли внимание, че спирането стана единствено със спирачките и двигателите не се включиха да помагат с рекуперативно спиране? Дали показването на всички тези данни в клипа не е леко намигане към Koenigsegg, че това не е най-доброто което Rimac може да предложи?
  • #7
    До 6 и 7 ( преди 1 година )
    Така си мислиш, така ти се иска или наистина е така? Ако е последното ще споделиш ли малко цифри и факти? Признавам си че не знам дали си прав, но ми се иска да разбера дали наистина е така.. Благодаря предварително!
fallback
Последни