fallback

Rimac Nevera счупи 23 световни рекорда само за ден

Електрическата хиперкола подобри и феноменално постижение на Koenigsegg Regera (ВИДЕО)

Rimac Nevera продължава да чупи рекорди, като електрическата хиперкола имаше доста натоварен ден на тестова писта в Германия. Само за часове автомобилът постави 23 рекорда на трасето в Папенбург, където се възползва максимално от 4-километровите прави отсечки. Постиженията бяха потвърдени от представители на Racelogic и Dewesoft., които осигуриха измервателното оборудване.

Оборудвана с гуми Michelin Cup 2 R за „пътнически автомобили“, Nevera успя да достигне 100 км/ч само за 1,74 секунди, надминавайки собственото си най-добро постижение от 1,85 секунди. Трябва да се отбележи, че спринтът не беше извършен от място, а превъртане на гумите, тъй като настилката на трасето не е била подготвена.

Както главният изпълнителен директор на компанията Мате Римац намекна по-рано в социалните медии, Nevera постави нов световен рекорд за най-бързата серийна кола, която ускорява от 0 до 400 км/ч и след спира до 0. Новото време е 29,94 секунди, ката така беше подобрено постижението на Koenigsegg Regera отне 31,49 секунди.

Rimac Nevera постави и нов рекорд за най-късото разстояние, необходимо за спиране от 100 км/ч. Хиперколата спря след 29,12 метра според измерванията на Racelogic или 28,96 метра според Dewesoft.

Задвижването на хиперколата става с четири електрически мотора, чиято комбинирана мощност е 1914 к.с. и 2360 Нм въртящ момент. Батерийният пакет с капацитет 120 кВт/ч е интегриран в структурата на монокока от въглеродни влакна. По паспортни данни Nevera той ускорява от място до 100 км/ч за 1,97 секунди, а до 300 км/ч за 9,3 секунди. Максималната скорост е 420 км/ч.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Безсмислени рекорди освен това Новият Доеж Чалинджър го бие на 400м
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Това е страхотен автомобил, но е само бялата лястовица, която показва какви ще са масовите технологии на електромобилите до няколко години. Показва че това е технически възможно и е въпрос на време да бъде вкарано в масово производство. А масовото производство освен по-ниски цени, ще предложи и конглокенция за още по-добри постижения, които вероятно ще дойдат от Китай.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    това ще гледа стоповете на октавия на стейдж 3
  • #3
    До 2 ( преди 1 година )
    Ето го първия който казва че звука на дизела е много по-важен от ускорението на този автомобил и дори външния вид не му харесва. Емоциите които изпитва да кара дизел са много по-силни отколкото да кара този скучен автомобил. До толкова се оплитате в опорните си точки че скоро най-голямото удоволствие от шофирането ще можете да го използвате само със слушалките на телефона и звукът на макс със затворени очи, защото ние не разбираме че звука е единственото удоволствие! Другото не било важно!
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Ускорение и скорост,нищо повече.Къде ще го караш това нещо с 420 км в ч.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега ще наскачат на амбразурата да обясняват как това бил много скучен автомобил и предпочитат 30-годишно bmw за да им пее ве осмака, няма да ни се размине и онзи с 5-литровия японски V8 който ще предложи да се бягат от софия до синеморец без спиране.
fallback
Последни