IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шампион във Формула 1 показа своята електрическа хиперкола

Нико Розберг получи Rimac Nevera точно преди Коледа (ВИДЕО)

През 2016 г. Нико Розберг стана шампион на Формула 1 - германецът спечели желаната титла като част от заводския отбор на Mercedes AMG Petronas Formula One Team. Очакваше се след края на състезателната си кариера пилотът да стане посланик на марката, но той предпочете да се заеме с проекти в областта на екологията.


Rimac Nevera


В съответствие с това Розберг-младши добави мощни, но екологични модели към своя автопарк от лични коли. През лятото той стана първият купувач на хърватския електрически автомобил Rimac Nevera. Нико избра цвят Stellar Black за своето купе с полирани джанти Vertex и лъскави черни спирачни апарати, а в интериора се залага на черна алкантара плюс монтирана на подлакътника табелка с подписа на пилота и номера на машината от серията.

Колата беше доставена на купувача от Rimac Automobili на Бъдни вечер. Така Розберг успя да получи електрическата си кола в Монако, където живее, точно преди празниците. Пилотът засне процеса на доставка на хиперавтомобила и след това подготви видео за първото пътуване на най-мощния Rimac Nevera по улиците и покрайнините на Княжеството.



Припомняме, Rimac Nevera има четири електрически мотора с мощност от 1914 конски сили и 2360 Нм въртящ момент. Пакетът батерии с капацитет 120 кВт/ч е интегриран в структурата на монокока от въглеродни влакна. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 1,97 секунди, а до 300 км/ч – 9,3 секунди. Обявената максимална скорост е 420 км/ч, но едва ли ще може да се развие в Монако.


0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Купил си е автомобила и никой не му го е подарил. Може да си го позволи. Е разбира се, сигурно има известна степен пиар, за това да е първият клиент, получил автомобила, както Пепси да получи първите електрически камиони, но какво странно виждаш в това?
  • #5
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Баварец ( преди 1 година )
    Къв шампион е тоя клоун, само преписващият статията си знае, а не ми е ясно от какво се издържа Нико, след като избяга с 500 км/ч от Ф1. Вероятно Мате Римац му е подарил Невера-та с идеята да я рекламира, ама този е куц кон и няма смисъл в това. Канеха го в РТЛ, сега и Скай Спорт, ама затихва и не виждам смисъл да бъде посланик на марка. Мате Римац е уникален и човек и бизнесмен, като един такъв ход ме учудва. Освен Римац Аутомобили, той вече е СЕО на Бугати и Ламбо, а Порше са му съдружници.
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    TSLA ( преди 1 година )
    Ягуар имат няколко Nurburgring таксита: F-Type SVR, XE SV Project 8 и I-Pace electric. Бензиновите карат по 3 обиколки с един резервоар, а електричката с едно зареждане в състезателен режим стига до 6, щото на всяко спиране връща точец. Другия майтап е, че на колонките на Ринга за тунджа се чака към час на опашка, докато i-Pace на бързото зарядно след 30 мин. е готов да ги цепи.
  • #3
    4 rate up comment 3 rate down comment
    TSLA ( преди 1 година )
    #1 Ринга, та Ринга. Веднага ти казвам: Model 3 Performance. Пускаш Track mode да охлажда компресора на климата поне 5 мин. преди старта. В менюто му даваш 70/30 тяга към задна ос. Stability control да е -6 или 0 (само ако имаш Track пакет (гуми/джанти/накладки/сп.течност). Рекуперация: на първата обиколка да е 0%, а на втората 20% да не прегреят спирачките. И газ до дупка! Закусваш с Поршета RS, а M8-ците изобщо не ги броиш. 1 пълна обиколка на пълна газ взима 35% заряд.
  • #2
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Брех ( преди 1 година )
    Тея хървати излязоха баси инженерната нация,дръпнаха ни и нас и сите балкански страни по интелект...
  • #1
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Очакваме го скоро на Нюрбургринг. Да видим до къде стигна развитието на електромобилите.