fallback

Оплакванията от новия „Москвич 3“ започнаха

Собствениците на руско-китайския кросоувър посочиха 6 основни проблема

От декември миналата година до месец март в Русия са продадени около 500 нови кросоувъра „Москвич 3“, а порталът Quto разкри основните недостатъци на автомобила, като интервюира собственици и проучи отзиви за колите на различни интернет сайтове.

 

 

Констатирани са 6 основни проблема на сглобявания в бившия завод на Renault нов „Москвич 3“, който е модел на китайската марка JAC, но с руско име.

Първият недостатък е слабата светлина на стандартните фарове. Базовият кросоувър е оборудван с халогенни лампи, които, както уверяват собствениците, светят много слабо. Дори и на дълги светлини ситуацията не се подобрява значително. Само замяната на стандартните лампи със светодиоди, които вече се предлагат в пакета Comfort, който наскоро се появи в продажба, решава проблема.

 

 

Вторият недостатък е, че вътре в „Москвич 3“ е много шумно. Дори и след допълнителна шумоизолация резултатът се оказва посредствен. Според някои отзиви тънките странични прозорци са виновни за проблема.

Третият недостатък е липсата на функции за отопление. И въпреки, че в новия пакет Comfort се появиха отопляеми седалки (засега само предните), руснаците искат да видят повече „зимни“ опции в „Москвич 3“, включително отопляемо предно стъкло и задна седалка и функция за дистанционно стартиране на двигателя. Доскоро автомобилът се предлагаше само в една версия, наречена „Стандарт“, която няма отопление на предните седалки. И търговците са имплантирали електрически постелки под тапицерията.

 

 

Някои собственици на „Москвич 3“ критикуват ергономията. Фактът, че воланът може да се регулира само на нагоре и надолу, провокира недоволство. Също така се отбелязва, че сензорните бутони на климатичния контрол са твърде малки.

Друг фактор, който не се харесва на собствениците на руско-китайския автомобил, е необходимостта от задължително „нулево“ техническо обслужване. Според местните разпоредби те трябва да дойдат в сервиз 3 месеца след закупуването на колата или при пробег от 3000 км, а процедурата струва средно от 6 до 10 хиляди рубли (около 68 до 113 евро). Интересното е, че цената на последващото обслужване се различава с 20-46% за различните дилъри.

 

 

Шестият недостатък, който собствениците на „Москвич 3“ са установили, са нюанси на неговия дизайн. Например през задното стъкло, според тях, не се вижда почти нищо (въпреки че този недостатък се компенсира от наличието на видеокамера), а ниско разположените фарове бързо се замърсяват от колите отпред.

 

 

fallback
  • #24
    До 21 ( преди 1 година )
    Ето доказа се какъв си безочив путлераст. Ние не бяхме с Русия а с целия Източния блок защото Русия е под половината му като население и сега който е част от Запада и не е нападнат от Русия е по-добре от нея в лицето на Полша, Чехия, Прибалтика, Румъния, Словакия. Ние като най-бедни в ЕС сме на нивото на Русия а тези които не са в ЕС най-често са по-зле и от нас примерно Молдова, Украйна или Грузия а има и нещо общо между тях - значителна част от територията им е окупирана от Русия
  • #23
    анонимен ( преди 1 година )
    Трябва да си ненормален, за да дадеш за Дачия 48 хиляди лева! За тия пари можеш да си купиш Шкода Октавия или Камик, Опел Астра или Мока, VW Поло или Голф и т.н. Само човек, който не е карал Дачия, може да си причини това недоразумение за личен автомобил! За работа и служебни цели е перфектна, ама дотам!
  • #22
    анонимен ( преди 1 година )
    Големи недостатъци, няма що! Ами за толкова пари - толкова! На голяма част от колите нов нов в България половината им системи не работят, ама иначе се смеят на китайския Москвич! То щото Дачия, Ситроен, Рено и Опел имат отопление на задните седалки и на предното стъкло!
  • #21
    АнтиКравар ( преди 1 година )
    Много сте се превъзбудили бе евроатлантически мишлета. Подобни статии са за такива кухи-кратуни, като вашите, но още не го осъзнавате. Ние изчезваме, като държава, а те тръгнали да се присмиват на руснаците. И то изчезваме благодарение на вашите господари от НПО-тата и Козяк. Когато бяхме с руснаците бяхме развита индустриална и селскостопанска държава с 9 млн. население. Икономическите ни показатели по западни оценки ни нареждаха на 27-мо място в света. Хайде погледнете сега къде сме!
  • #20
    анонимен ( преди 1 година )
    За април Автоваз има 220% ръст спрямо април 2022г и е продала 27 600 бройки
  • #19
    до 10 ( преди 1 година )
    Ама Словакия граничи с Австрия и е доста по-близо до запада от нас, печелят от близостта с големите западни пазари. Братислава, столицата им е на 50-60 километра от Виена.
  • #18
    анонимен ( преди 1 година )
    Ами така са го измислили и направили китайците. Руско е само името. И 500 бройки, те с тях не могат да попълнят демонстрационните брокйи при дилърите, какво остава да продават. Чисто пропагандна кола, да кажат: "видяхте ли - и без запада се справихме."
  • #17
    Johnny Bravo ( преди 1 година )
    Ми не мерси, по добре с колело.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Да ама най-скъпата Дачия излизала някога е сега Джогър Хибрид за 48к лв с всички екстри. Докато китайчето започва от толкова. За 44к взимаш Дъстър с повече коне и 4х4. А тук дори няма 4х4. Та имаш доказан европейски производител покриващ всички (скъпи) евро изисквания срещу по-скъпо китайче покриващо вероятно старите руски изисквания. В Русия винаги колите са били по-евтини пък сега "родното производство" е по-скъпо от в ЕС
  • #15
    Сашко ( преди 1 година )
    Що при дачия по добре ли е па се избихме да я купуваме
fallback
Последни