fallback

Оплакванията от новия „Москвич 3“ започнаха

Собствениците на руско-китайския кросоувър посочиха 6 основни проблема

От декември миналата година до месец март в Русия са продадени около 500 нови кросоувъра „Москвич 3“, а порталът Quto разкри основните недостатъци на автомобила, като интервюира собственици и проучи отзиви за колите на различни интернет сайтове.

 

 

Констатирани са 6 основни проблема на сглобявания в бившия завод на Renault нов „Москвич 3“, който е модел на китайската марка JAC, но с руско име.

Първият недостатък е слабата светлина на стандартните фарове. Базовият кросоувър е оборудван с халогенни лампи, които, както уверяват собствениците, светят много слабо. Дори и на дълги светлини ситуацията не се подобрява значително. Само замяната на стандартните лампи със светодиоди, които вече се предлагат в пакета Comfort, който наскоро се появи в продажба, решава проблема.

 

 

Вторият недостатък е, че вътре в „Москвич 3“ е много шумно. Дори и след допълнителна шумоизолация резултатът се оказва посредствен. Според някои отзиви тънките странични прозорци са виновни за проблема.

Третият недостатък е липсата на функции за отопление. И въпреки, че в новия пакет Comfort се появиха отопляеми седалки (засега само предните), руснаците искат да видят повече „зимни“ опции в „Москвич 3“, включително отопляемо предно стъкло и задна седалка и функция за дистанционно стартиране на двигателя. Доскоро автомобилът се предлагаше само в една версия, наречена „Стандарт“, която няма отопление на предните седалки. И търговците са имплантирали електрически постелки под тапицерията.

 

 

Някои собственици на „Москвич 3“ критикуват ергономията. Фактът, че воланът може да се регулира само на нагоре и надолу, провокира недоволство. Също така се отбелязва, че сензорните бутони на климатичния контрол са твърде малки.

Друг фактор, който не се харесва на собствениците на руско-китайския автомобил, е необходимостта от задължително „нулево“ техническо обслужване. Според местните разпоредби те трябва да дойдат в сервиз 3 месеца след закупуването на колата или при пробег от 3000 км, а процедурата струва средно от 6 до 10 хиляди рубли (около 68 до 113 евро). Интересното е, че цената на последващото обслужване се различава с 20-46% за различните дилъри.

 

 

Шестият недостатък, който собствениците на „Москвич 3“ са установили, са нюанси на неговия дизайн. Например през задното стъкло, според тях, не се вижда почти нищо (въпреки че този недостатък се компенсира от наличието на видеокамера), а ниско разположените фарове бързо се замърсяват от колите отпред.

 

 

fallback
  • #54
    аааа ( преди 1 година )
    пълни глупости, хубав лош те си го правят и няма да купуват нищо от европа, така правят истинските държави. ако съм руснак ще карам руска кола и не ме интересува нищо
  • #53
    Алекс ( преди 1 година )
    Досега от сглобяваните в Китай го нямало тези оплаквания.А от тези сглобявани в Русия които са едно към едно с китайските изведнъж започнаха оплакванията .Измислици.
  • #52
    Мм333 ( преди 1 година )
    Ха,ха ,ами аз карам ПОРШЕ също се оплаквам.И даже си нямате представа за какво чудо става въпрос от процлеми.
  • #51
    До 49 от друг ( преди 1 година )
    В интерес на истината сме по-близо до Южна отколкото до Северна Корея иначе съм склонен да приема, че и преди сме били доста пред Северна.. Да твърдиш, че САЩ, ЕС и Япония крадат и разчитат за технологии на Китай е върха на цинизма и простотията. Какво са Москва и Петербург нищо много по-различно като ниво от София или Варшава да не би да твърдиш, че са на нивото на Париж, Франкфурт или Стокхолм? Пиша като цяло а не за разни милиардери корумпета но и там може да са изостанали..
  • #50
    анонимен ( преди 1 година )
    Тоя Москвич едва ли е по-зле обезшумен и некомфортен от Дачия, така че статията е малко пресилена! Да, китайците има още какво да учат, ама навлизат бързо в час и много скоро всички ще се съобразяват с тях, както стана с корейците! Хюндай и КИА също правеха бутафорни автомобили в началото, ама в момента за парите си нямат аналог и са в пъти по-качествени и технологични от американските и френските производители! Да не говорим за Самсунг и LG, на които Сони и Панасоник се смееха, а сега не е така
  • #49
    Пропов ( преди 1 година )
    #40: Ти тва, дето си го написал, прочете ли го? А тия миграции - окупации кой ти подшушна? Или имаш преки наблюдения!?
  • #48
    до 46 ( преди 1 година )
    Доста невежо твърдение! Да смяташ, че България е била като Северна Корея е същото, както да твърдиш, че сега сме като Южна Корея! А ако не е Китай, нито САЩ, нито Япония, нито Западна Европа вече имат технологии да произведат каквото и да било! За стандартът в Москва и Санкт Петербург няма да ти говоря, защото вероятно нямаш пари да изкараш и една седмица там! Всички евроатлантици ли сте толкова невежи и повърхностни?! Все едно слушам глупостите на Любо Жечев или Чефо!
  • #47
    Az ( преди 1 година )
    41 - тъй като съм чакал пет години и половина за Москвич 2140 , смея да не се съглася с теб . Тражанти в един момент през 80-те имаше и без ред , за ЗАЗ се чакаше малко .
  • #46
    До 44 ( преди 1 година )
    Да твърдиш, че Испания и Южна Италия са само туризъм не е правилно а и туристите в Италия пак са основно в северната част и южната по-скоро е пример какво е Италия без толкова много туризъм макар, че разликата не е само туризма разбира се..
  • #45
    Пропов ( преди 1 година )
    Гледам има някви садо - мазо фенове дето реват за соца. Ами е къде - Куба, Китай, Сев. Корея....чака ви щастливия живот. Скоро мечтата ще е още по наблизо - Русия(или там каквото остане от нея)
fallback
Последни