fallback

Оплакванията от новия „Москвич 3“ започнаха

Собствениците на руско-китайския кросоувър посочиха 6 основни проблема

От декември миналата година до месец март в Русия са продадени около 500 нови кросоувъра „Москвич 3“, а порталът Quto разкри основните недостатъци на автомобила, като интервюира собственици и проучи отзиви за колите на различни интернет сайтове.

 

 

Констатирани са 6 основни проблема на сглобявания в бившия завод на Renault нов „Москвич 3“, който е модел на китайската марка JAC, но с руско име.

Първият недостатък е слабата светлина на стандартните фарове. Базовият кросоувър е оборудван с халогенни лампи, които, както уверяват собствениците, светят много слабо. Дори и на дълги светлини ситуацията не се подобрява значително. Само замяната на стандартните лампи със светодиоди, които вече се предлагат в пакета Comfort, който наскоро се появи в продажба, решава проблема.

 

 

Вторият недостатък е, че вътре в „Москвич 3“ е много шумно. Дори и след допълнителна шумоизолация резултатът се оказва посредствен. Според някои отзиви тънките странични прозорци са виновни за проблема.

Третият недостатък е липсата на функции за отопление. И въпреки, че в новия пакет Comfort се появиха отопляеми седалки (засега само предните), руснаците искат да видят повече „зимни“ опции в „Москвич 3“, включително отопляемо предно стъкло и задна седалка и функция за дистанционно стартиране на двигателя. Доскоро автомобилът се предлагаше само в една версия, наречена „Стандарт“, която няма отопление на предните седалки. И търговците са имплантирали електрически постелки под тапицерията.

 

 

Някои собственици на „Москвич 3“ критикуват ергономията. Фактът, че воланът може да се регулира само на нагоре и надолу, провокира недоволство. Също така се отбелязва, че сензорните бутони на климатичния контрол са твърде малки.

Друг фактор, който не се харесва на собствениците на руско-китайския автомобил, е необходимостта от задължително „нулево“ техническо обслужване. Според местните разпоредби те трябва да дойдат в сервиз 3 месеца след закупуването на колата или при пробег от 3000 км, а процедурата струва средно от 6 до 10 хиляди рубли (около 68 до 113 евро). Интересното е, че цената на последващото обслужване се различава с 20-46% за различните дилъри.

 

 

Шестият недостатък, който собствениците на „Москвич 3“ са установили, са нюанси на неговия дизайн. Например през задното стъкло, според тях, не се вижда почти нищо (въпреки че този недостатък се компенсира от наличието на видеокамера), а ниско разположените фарове бързо се замърсяват от колите отпред.

 

 

fallback
  • #44
    анонимен ( преди 1 година )
    Тук в България от години се мъчим да правим икономика само с туризъм, при положение че Гърция е посещават 10 пъти повече туристи! Съсипа се всичко, младите хора работят в чужбина, а тук 1 пирон, произведен в България не може да купиш! Въобще охолство и просперитет!
  • #43
    анонимен ( преди 1 година )
    Икономика само с туризъм не се прави, вижте Гърция, Испания и Италия, където южната част където почти няма фабрики е жива фалирала, а работа има само в северната част на страната.
  • #42
    до 40 от 42 ( преди 1 година )
    *пенсии, не заплатиБратислава е пълна с италианци, гърци и испанци, понеже там намират същите или по-добри заплати от колкото в Италия, Гърция и Испания.
  • #41
    до 40 ( преди 1 година )
    Това са предимно пенсионери, защото с немски, скандинавски и английски заплати там живеят по-добре. Никой не е луд да ходи да работи в страни като Испания, Гърция, Португалия и Италия. Дори българите, които гледаха пенсионери там свършиха.
  • #40
    Реалист ( преди 1 година )
    Обясних ти за кои коли колко се чакаше, ама ти ако искаш твърди, че и 50 години се е чакало за кола! Чакаше се за Лада и Волга! Москвич можеше да вземеш до 6 месеца, а Запорожци имаше налични винаги! Правило се било вноска, та така беше! Ако държиш на Лада и Жигула, както всеки селянин, тръгнал да става столичанин, да, там се чакаше и се правеха вноски! Апартаментите се даваха на ведомствен принцип, защото привличаха работна ръка, студент без 2 лева в джоба вземаше гарсониера и почваше в завода!
  • #39
    До 37 ( преди 1 година )
    Я кажи все пак освен руснаци (и украинци покрай това, че от 10 години са във война с Русия но и те отиват основно в Полша, Германия и Чехия които не са южни) кои северни народи бягат на юг да знаем и ние?
  • #38
    До 37 ( преди 1 година )
    *** и *** като типичен пропутински руснак. Обикновено движението на хора днес не е свързано толкова с това колко е студено и от топлото отиват да живеят в Скандинавия и Канада а не от там в Турция, Албания и Мароко. Ако не знаеш путлерасте една трета от Черно море (в пъти повече от България) се държи от Русия като включим окупираните Крим и Абхазия където климата не е арктичен а подобен на българския. Не аз а ти само пишеш за прайдове и гейове това ви е любима тема на такива
  • #37
    до#31 ( преди 1 година )
    Дженди, кух си, като гадулка. Всичките сте, като теб, все едно един *** ви е правил и една и съща *** ви е раждала. Щом не си достигнал до това да знаеш, че всички северни народи отиват на юг, а не обратното, значи си тотал щета, както останалите третополови, като теб. Виждаш ми се малко изнервен, цял ден да дращиш тук и да обясняваш за лошите руснаци, как нищо не можели и нищо не правели. Успокой се малко, че то не остана до прайда, където ще ти намалят напрежението, както всяка година.
  • #36
    До 32 ( преди 1 година )
    Чак 30% не е била а сега разликата е незначителна какво й е по-доброто на цената спрямо предлаганото? Освен това корейските коли обикновено са от Южна а не от Северна Корея така, че малко през крив макарон ги имат там нови поне масово а не нелегално внесени бройки на двойна цена...
  • #35
    До Реалист ( преди 1 година )
    Реалисте, за кола се чакаше около 4-6 години, правеше се вноска. Веднага ставаше само в Кореком, при това не всеки. За жилище се чакаше около 15г. Записването и влоговете се правеха веднага след раждането. Най-малко се чакаше за цветен телевизор "Велико Търново" или "София" между 6 месеца и година!
fallback
Последни