fallback

Оплакванията от новия „Москвич 3“ започнаха

Собствениците на руско-китайския кросоувър посочиха 6 основни проблема

От декември миналата година до месец март в Русия са продадени около 500 нови кросоувъра „Москвич 3“, а порталът Quto разкри основните недостатъци на автомобила, като интервюира собственици и проучи отзиви за колите на различни интернет сайтове.

 

 

Констатирани са 6 основни проблема на сглобявания в бившия завод на Renault нов „Москвич 3“, който е модел на китайската марка JAC, но с руско име.

Първият недостатък е слабата светлина на стандартните фарове. Базовият кросоувър е оборудван с халогенни лампи, които, както уверяват собствениците, светят много слабо. Дори и на дълги светлини ситуацията не се подобрява значително. Само замяната на стандартните лампи със светодиоди, които вече се предлагат в пакета Comfort, който наскоро се появи в продажба, решава проблема.

 

 

Вторият недостатък е, че вътре в „Москвич 3“ е много шумно. Дори и след допълнителна шумоизолация резултатът се оказва посредствен. Според някои отзиви тънките странични прозорци са виновни за проблема.

Третият недостатък е липсата на функции за отопление. И въпреки, че в новия пакет Comfort се появиха отопляеми седалки (засега само предните), руснаците искат да видят повече „зимни“ опции в „Москвич 3“, включително отопляемо предно стъкло и задна седалка и функция за дистанционно стартиране на двигателя. Доскоро автомобилът се предлагаше само в една версия, наречена „Стандарт“, която няма отопление на предните седалки. И търговците са имплантирали електрически постелки под тапицерията.

 

 

Някои собственици на „Москвич 3“ критикуват ергономията. Фактът, че воланът може да се регулира само на нагоре и надолу, провокира недоволство. Също така се отбелязва, че сензорните бутони на климатичния контрол са твърде малки.

Друг фактор, който не се харесва на собствениците на руско-китайския автомобил, е необходимостта от задължително „нулево“ техническо обслужване. Според местните разпоредби те трябва да дойдат в сервиз 3 месеца след закупуването на колата или при пробег от 3000 км, а процедурата струва средно от 6 до 10 хиляди рубли (около 68 до 113 евро). Интересното е, че цената на последващото обслужване се различава с 20-46% за различните дилъри.

 

 

Шестият недостатък, който собствениците на „Москвич 3“ са установили, са нюанси на неговия дизайн. Например през задното стъкло, според тях, не се вижда почти нищо (въпреки че този недостатък се компенсира от наличието на видеокамера), а ниско разположените фарове бързо се замърсяват от колите отпред.

 

 

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Автомобилната индустрия не е само сглобяване на полуготови коли а и производство на части където сме по-напред от Русия особено в износа им така, че може и да сме близки с тях в тази индустрия като цяло на глава
  • #13
    До 10 ( преди 1 година )
    Еми Словакия не е руска или проруска република а част от еврозоната и шенген и произвежда повече коли от Русия прав си. Правиш ли разрика между реална оценка и хейтене като на някои с думи като "германистан" и "кравария"? Какво искаш да кажеш, че в Словакия имат право да пишат за Русия а ние не щом не произвеждаме коли така ли?
  • #12
    до 10 ( преди 1 година )
    То е смешно и да сравняваш страна от ранга на Русия с такава като България. И пак по метриките, които подлежат на приравняване сме им конглокенти. Виж Словакия срещу България е много по-смислено сравнение и да те определено са пред нас. Но в статия къде се споменава Словакия? Кой из коментарите преди теб я е споменал? И точно по темата на статията ние "произвеждахме" повече Грейт Уол-ове отколкото руснаците "произвеждат" Москвичи и то на много по-малък и конглокентен пазар.
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    В Русия пари изкарват само хората в Санкт Петербург, Москва (може би още 2-3 големи града) и тези които се занимават с добив на нещо. Те могат да се сравняват с нас. Останалите са глад и мизерия. А ако имаш "неблагоразумието" да си от някое от малцинствата (основно от районите споменати от номер 9) дори не те броят за човек.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    9... а Словакия? Едвам на картата ще я намериш, но колко производетля са там? Колко е населението? Не е въпроса в това, а такива кото не произвеждат нищо,да дават акъл/хейтят е меко казано смешно.
  • #9
    До 7 ( преди 1 година )
    БГ не е велика сила и няма население колкото Германия + Франция както Русия. В геополитиката сме най-бедната част на ЕС а най-бедните части на Русия като Дагестан, Чечня или Ивановска, Курганска, Псковска, Уляновска, Костромска и Кировска области да не би да са по-добре от нас като даже и близо до нашето ниско ниво не са и повечето не си ги и чувал както и аз преди да проверя
  • #8
    Adam ( преди 1 година )
    бих си го купил за 25 000 евро
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Присмял се щърбел на хърбел... Колко коли се поризвеждат в БГ? Дали пък не се оплакват и от качеството на Тесла?! А МБ, БМВ и Ауди не правят сервизни акции? И за Дачия всеки реве колко са калпави, а те се продават като топъл хляб.... ама така де, по дълбоко от ИскарО нема.
  • #6
    Алекс ( преди 1 година )
    Пропуснали са седмия недостатък.След 5 год. в руските условия този фалшив китайски "Москвич" ще е изгнил и ще става единствено за издаване.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    И ние да бяхме 140 милиона и да не можеш да си насадиш доматите, защото къде копнеш излиза газ, метал, въглища или уран, щяхме да имаме опашка от кандидати да отварят заводи. Но като собствениците на заводите си тръгнаха, ги виждаме точно колко струват братушките
fallback
Последни