Южнокорейският технологичен гигант LG ще представи най-новите си мултимедийни решения за автомобили по време на събитиеот SID Display Week, което започва на 13 май в Калифорния. Основният нов продукт на компанията ще бъде трансформиращ се дисплей, който може да се разтяга до 50%. Освен това, LG ще покаже ултраширок екран за предните панели с диагонал от 57 инча.

LG не обяснява как е реализирана възможността за увеличаване площта на дисплея. Компанията обаче уточнява, че при разтягане се запазва както високата му резолюция, така и цветопредаването. Прототипът на екрана може да увеличи диагонала си в диапазон от 12 до 18 инча.
Благодарение на своята гъвкавост, дисплеят може да бъде поставен върху повърхност с почти всякаква кривина - например върху централната конзола на автомобила. Освен това, този екран е способен да формира бутони за сензорно управление: доколкото може да се разбере от съобщението, те "изкачат" директно от екрана след докосване. Компанията е убедена, че това опростява контрола на медийните функции дори по време на движение.

57-инчовият екран, който се предлага да бъде монтиран между колоните на предното стъкло, е наречен от компанията най-големият единичен панел от този тип в света. Дисплеят е способен да работи ефективно в температурнния диапазон от минус 40 до плюс 85 градуса. Екранът е оборудван с технология, която прави зоната за пътника до водача невидима за шофьора. Това позволява на пътника да вижда съдържание по време на шофиране, без да разсейва водача от случващото се на пътя.
Освен това LG ще покаже в Калифорния гъвкав 18-инчов OLED дисплей, който е предназначен за монтаж на тавана на автомобила. Основният трик при него е, че той не се издърпва, а може да се разгъва над главите на пътуващите.

