IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мъск не се отказва от странния волан

Tesla Yoke ще се появи скоро в обновен вариант, който да се харесва на потребителите

Когато Tesla реши да смени кръглия волан на Model S и Model X с Yoke – устройство, приличащо на щурвал на самолет, много хора не приеха тази идея. Шефът на компанията Илон Мъск обаче хареса волана и го пусна в серийно производство, като клиентите можеха да избират между Yoke и конвенционален, тоест кръгъл, уред за управление.


Tesla Yoke


Повечето поръчки, разбира се, бяха за стандартен волан, но това не отказва Tesla. И както стана ясно, американският производител на електромобили има намерение да представи нов Yoke, който ще получи подобрени материали и преди всичко дизайн, който повишава безопасността при шофиране.

Както посочва Teslarati, новият и подобрен Yoke се очаква да излезе на пазара точно по същото време като Tesla Cybertruck. Би било логично за американската марка да проектира по-добър Yoke за своя електрически пикап и за останалата част от гамата си

Всъщност, Tesla вече показа Cybertruck с еволюирал Yoke по време на Деня на инвеститора на компанията. Главният дизайнер на марката - Франц фон Холцхаузен, е категоричен, че воланът предлага страхотно изживяване при шофиране, комбинирано с автопилот, както и че прави пилотската кабина „по-проста и минималистична“.


0 от 500
  • #16
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 15 ( преди 1 година )
    На електро Хамъра с 247 квтч батерия теглото е 4 100 кг така, че на Рама едва ли ще е много по-малко с голямата 230 квтч поне ..
  • #15
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 13 ( преди 1 година )
    Ама ти наистина ли дори не знаеш за какво говориш и просто хапеш по тесла? Този твой велик пикап е електрическата версия на ram 1500 чиито спецификации можеш да намериш отвсякъде. Че дори и теглото на електрическия го пише и беше около 3 т. Как точно си представяш пикап по-малък от тесла модел s? Ти виждал ли си американски пикап? Ще мине дори обещаните 700 км само ако има попътен вятър и нанадолнище, въпреки огромната 230 киловатчаса батерия. 1000 километра може да ги мине само с 30-40 км в час
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Супер, но гледах из тубата, някакви хора се оплакват и си го смент с "нормален".
  • #13
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    Как определи че е по голяма като иьобщо не е известна.Ккаво разбираш под по-голям.Отде разбра че е по-тежък и с колко по-тежък като и това ощр не е ясно?!
  • #12
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Защо гига ракетата на афрото гръмна, Тесларев? Мега твърдата студено валцувана супер еластична стомана се оказа китайска алпака за мифки.Нещо за пазарната капитализация на Тесла да кажеш?Колко пари загуби афрото ?
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Статията е фактологически невярна, за пореден път. Съвсем доскоро колите се продаваха само с правоъгълния волан. След това пуснаха избор между двата вида при поръчка, но и възможност за замяна на правоъгълния с кръгъл на вече закупени автомобили.
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    5 до 7 ( преди 1 година )
    Ама ти наистина ли вярваш, че ram 1500 има по-малко аеродинамично съпротивление от тесла модел s? Как точно го получи това по-малко аеродинамично съпротивление, след като то се получава от умножаването на челната площ по драг коефициентът, като и двете при пикапа на рам са по-големи. Та дори електромобилчето на toyota, което е пет пъти по маломощно по-малко и по-леко от тесла модел s харчи 300 киловат часа на 1 000 км, как си представяш по-голям и по-тежък пикап да харчи по малко от Тесла?
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    Аеродинамичното съпротивление се определя от компонентата челна площ която е и разликата между возило А и возило Б така че по-спокойно.Площта си е площ височината не играе.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 1 година )
    Твърдиш, че РАМ има по-малко челна площ от EQS и Тесла S? Явно ти си клоун а не той защото даже не правиш разлика между аеродинамично съпротивление и челна площ и отделно казваш, че пикап има по-малко челна площ от седани които са много по-ниски
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До клоун 5 ( преди 1 година )
    Естествено че има по добро аеродинамично съпротивление нали челната му площ е по малка какво да е