IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Мъск не се отказва от странния волан

Tesla Yoke ще се появи скоро в обновен вариант, който да се харесва на потребителите

Когато Tesla реши да смени кръглия волан на Model S и Model X с Yoke – устройство, приличащо на щурвал на самолет, много хора не приеха тази идея. Шефът на компанията Илон Мъск обаче хареса волана и го пусна в серийно производство, като клиентите можеха да избират между Yoke и конвенционален, тоест кръгъл, уред за управление.


Tesla Yoke


Повечето поръчки, разбира се, бяха за стандартен волан, но това не отказва Tesla. И както стана ясно, американският производител на електромобили има намерение да представи нов Yoke, който ще получи подобрени материали и преди всичко дизайн, който повишава безопасността при шофиране.

Както посочва Teslarati, новият и подобрен Yoke се очаква да излезе на пазара точно по същото време като Tesla Cybertruck. Би било логично за американската марка да проектира по-добър Yoke за своя електрически пикап и за останалата част от гамата си

Всъщност, Tesla вече показа Cybertruck с еволюирал Yoke по време на Деня на инвеститора на компанията. Главният дизайнер на марката - Франц фон Холцхаузен, е категоричен, че воланът предлага страхотно изживяване при шофиране, комбинирано с автопилот, както и че прави пилотската кабина „по-проста и минималистична“.


0 от 500
  • #26
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До 23 ( преди 1 година )
    Така е. Професионалистите му дишат прахта. Както при автомобилите, така и при ракетите и сателитния интернет, както и при автопилота. За разлика от вас, интелигентните хора не ги е страх да допускат грешки и да търсят решение за поправянето им. Само вие си мислите че сте безгрешни и дори когато очевидно сте сгрешили никога не си признавате грешката.
  • #25
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 23.Само аматьорите като Илон Мъск работят на принципа проба грешка.
  • #24
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На коли които се разглабят преждевременно, като ракетата.
  • #23
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Какво каза? Искаш ли да ти цитирам илон мъск от преди старта, където казва че шансът на ракетата да се взриви още на стартовата площадка е 50 на 50 и всичко което не взриви стартовата площадка ще се приеме за успех? Поне видеото не гледа ли че всички аплодираха, когато гръмна ракетата. А я взривиха дистанционно, защото шест от 33 те двигателя отказаха и ракетата стана неконтролируема и започна да се върти. Ти какво очакваше за успех? Да стигне до марс или поне до луната? Все не разбрали.
  • #22
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Илон изглеждаше като наааакан,след като се взриви ракетата.Тесларите все обръщате всичко наопаки.Ракетата се самовзриви,но това било голям успех.
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Че кой е казал че не е калпава? Нали точно за това са предвидили и начин да я взривят, както и направиха. Ако не беше толкова калпава, илон мъск нямаше да се радва като малко дете че не се е взривила още на площадката за да трябва освен ракета да правят и нова площадка! Нали точно затова я прежалиха за да излекуват детските болести. Ще взривят още 5-10 ракети, както е запланувано, докато направят такава която не е калпава. Защо си мислите, че сме като вас да казваме на черното бяло?
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До долния.На калпава ракета, космоса и е крив.
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 година )
    Пак си объркал причини и следствия и гледаш едно, но виждаш друго. Нали знаеш че гледането не е като виждането? Гледаш взрив но не виждаш че ракетата се намира на 40 км височина след като успешно е излетяла без да взриви площадката, за което имаше 50 на 50 шанс. Гледаш пазарната капитализация но не виждаш че е паднала, защото тесла са свалили цените и са казали че няма да гонят печалби до 2027, а ще гонят продажби. Гледаш паднали цени но не виждаш, че тесла има най-голям брутен марж печалба
  • #18
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 17 ( преди 1 година )
    Явно нещо се бъркаш защото на Хамъра батерията е 247 квтч от които използваеми 212 и е с тегло 1 320 кг
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    до долният ( преди 1 година )
    Хамър с такава батерия няма неговата е 204 квтч