IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW отново призова за отлагане на Евро 7

Автомобилните производители са категорични, че новите регулации са твърде скъпи

Германският производител Volkswagen призова прилагането на новите стандарти на ЕС за емисии да бъде отложено поне до есента на 2026 г. Това е с година по-късно от планираното, като целта е всички нови автомобили да отговаря на Евро 7 най-късно до есента на 2027 г.


вредни емисии


Във VW може да спазят този график, при условие че регламентът влезе в сила в средата на 2024 г. Той ще даде на всички производители двугодишно предизвестие да започнат да прилагат планираните стандарти, както и тригодишен срок, в който целият им автомобилен парк да отговаря на новите изисквания.

Държавите от Европейския съюз и законодателите ще преговарят по предложенията на Евро 7 тази година за по-строги ограничения за емисиите от автомобили и за тежкотоварни камиони и автобуси. Европейските производители на автомобили се борят срещу предложените регулации за емисиите, които според тях са твърде скъпи и невъзможни за прилагане със скоростта, която Европейската комисия очаква.

На свой ред Комисията твърди, че мерките са необходими възможно най-скоро, за да се намалят вредните емисии, докато автомобилите с двигатели с вътрешно горене остават на пътя. В същото време обаче, ако новите норми бъдат въведени от юли 2025 г., това ще доведе до спирането на много модели от производство.

Освен това, Volkswagen настоява и за промяна на други точки от регламента. Сред тях са ограниченията върху вредните частици, отделяни от спирачките и износването на гумите, също да бъдат отложени, но не се посочва докога.

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Абе шваба ( преди 1 година )
    Пак те питам, защо смяташ че toyota yaris и land cruiser ще имат различни изисквания за прахови частици? Точно каквито ще са техните изисквания точно такива ще са и изискванията за rav4 и тесла модел 3. Изискванията за леки автомобили ще са едни и същи независимо от формата размерите и теглото на автомобила, нито пък от неговото задвижване. Сега да няма различни изисквания за бензинов ярис и бензинов land cruiser?
  • #10
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Зомбьо, фактът че сравняваш най-леката Тесла със средно-тежкия РАВ4 красноречиво показва колко ти издишат аргументите. Апропо, най-леката Тесла е по-тежка дори от РАВ4 - 1752кг срещу 1650кг (по ЕС-стандарт), въпреки наполовина по-малкия пробег. За хипопотама Модел Х пък да не говорим..
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Бончо ( преди 1 година )
    Че как ли пък да го искат това Евро 7 при условие че Дизелгайт гръмна при Евро 5 точно от Тях
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    I'm-ДртiйУАЙТBo ( преди 1 година )
    изглежда, че парете на крадливите стиснати ръководни ФАУ-ВЕта кадри им свършват...
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Абе шваба ( преди 1 година )
    Да не мислиш, че за следва модем 3 и за rav4 ще има различни изисквания за прахови частици спрямо размерите на автомобила? Изискванията за праховите частици ще са еднакви както за, ярис така и за land cruiser.
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Хех, зомбьо, Рав 4 със сигурност тежи по-малко от аналогичните му по размери електромобили. За по-бързото износване на гуми при електромобилите защо така гузно мълчиш?
  • #5
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Абе шваба ( преди 1 година )
    А това за фини прахови частици от спирачките на километър беше най-голямата смешка за годината, при положение, че най-големият проблем на спирачните дискове на електромобилите е, че ръждясват от рядката употреба, защото се шофират само с един *** и спирачката почти не се докосва. При повечето електромобили накладките изкарват целия живот на автомобила. Е колко прахови частици да отделят на километър?
  • #4
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Абе каскет ( преди 1 година )
    Само швабски каскет може да сравни ярис с модел 3 и volkswagen id3. Колко тежи един rav4, който е от най-продаваните модели на toyotа?
  • #3
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 2: Ха-ха, Тойота няма никакви проблеми с Евро 7, за разлика от технологично изостанаите чалга-вагончета от статията. Евро 7 е проблемно преди всичко за електромобилите - ще се мерят емисии на финни частици от гуми и спирачки. За кого ли ще е по-голям проблем? За 1200 кг Ярис хибрид или за 1800 кг ИД.3 и Тесла Модел 3? Отговорът е ясен дори за нискоинтелигентните индивиди.
  • #2
    6 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Опитват се да си дадат още една година за да напреднат с технологиите на електромобилите, за да могат да предложат адекватни решения на клиентите си. Шансовете да успеят са 50 на 50, защото започнаха доста късно. За сметка на това поне имат шансове за разлика от toyota която дори още не е започнала и не иска отлагане на евро 7 и забраната за двг само с по една година, а желае да бъдат отменени напълно, защото живота и здравето на хората не били толкова важни колкото парите, които ще изгубят.