IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето я най-после новата Tesla

Американската компания повторно намали цените си за Европа

Дългоочаквана нова кола от Tesla бе разкрита инцидентно с публикуването на една снимка в Reddit. На кадъра се вижда черен автомобил без емблеми, който като пропорции и дизайн изглежда точно като Model 3, но е с различна предница и светлини. Снимката предизвика сензация в интернет и доминиращото мнение е, че това е фейслифтът на Model 3.
  
   
Tesla Model 3, фейслифт, 2023
  
    
Обновяването на модела бе загатнато още миналата година и се предполагаше, че той ще се появи на пазара към есента на 2023. Няма обаче кой да коментира официално какво точно се вижда на снимката, защото през 2020 Илон Мъск разпусна целия PR отдел на компанията си.

Междувременно Tesla още веднъж намали осезаемо цените си за европейските пазари. Новите тарифи влязоха в сила от тази сутрин и са с между 4.5% и 9.8% по-ниски от досегашните. Така цената на Model 3 във Франция вече започва от 44 900 евро, което вкарва колата и в обхвата на държавата помощ за покупка на електромобил, на стойност 5000 евро. Субсидията е за автомобили с максимална цена 47,000 евро и досега Model 3 не попадаше в обхвата й.
  
   
Тесла, шоуруум
  
    
От американската компания обявиха, че увеличеният мащаб на производството им е позволил да преразгледат цените. Новата цена вероятно още повече ще засили търсенето, особено за Model Y, който според различните аналитични агенции е или първи, или втори след най-продаваните нови автомобили в Европа за първото тримесечие. За периода януари-март Tesla е доставила рекордните 422 875 автомобила в световен мащаб, което най-после доближава компанията до заложената от Илон Мъск цел за над 2 милиона продажби годишно.
 
  

 

0 от 500
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Цената е много добра. Дори се замислях за покупка. Отказа ме липсата на сервиз в България. Най-близко е в Буглокещ, а теслите не е като да се хвалят с добра изработка.
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Стеллантис бейбе ( преди 1 година )
    Лабава бтерия има.Не като новият Рам
  • #8
    11 rate up comment 6 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Вярно ли си толкова наивен, за да смяташ че някой ще ти повярва? Целта за 2020 беше половин милион и никой не вярваше, че може да бъде постигната. Особено когато беше поставена през 2014 година, когато тесла произвеждаше около 30 000 автомобила годишно и си беше поставила за цел 50% годишен ръст до 2020, когато да продава по половин милион годишно. По-късно беше планирано този 50% ръст да продължи и до 2030 година, когато да продават 20 милиона годишно. Сега на тебе и това ти е смешно нали?
  • #7
    10 rate up comment 11 rate down comment
    Тесла бам кам ( преди 1 година )
    Има едни забавни клипчета в ютуб със заснети от камерите на тесла инциденти от които се вижда че цената за поправка на леко чукната Тесла почти никога не е под 20 хил долара. Повечето затова и ги пишат тотал щета, а застрахователните компании все повече отказват да им правят каско. Така че явно Мъск е спестил ремонтопригодност за сметка на повишените си печалби. А наивниците купуващи Тесли обикновено нямат против да дадат двойна цена над производствената за айфон с остарял дизайн и малко функции
  • #6
    4 rate up comment 5 rate down comment
    До 2 ( преди 1 година )
    Тая цел за 2 млн беше още за 2020 година. Така че си е точно "най-после", че и отвъд
  • #5
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега ще наскачат анти теслювците и ще почнат да обясняват как цените на електромобилите вървят само нагоре и никога няма да паднат, а след две-три години синтетичните горива ще станат по 50 стотинки литъра, то като по две евро за киловатчас и електромобилите ще бъдат забравени!
  • #4
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "Така цената на Model 3 във Франция вече започва от 44 900 евро, което вкарва колата и в обхвата на държавата помощ за покупка на електромобил, на стойност 5000 евро." Тоест става 39 хиляди долара колкото цената на volkswagen golf, който за тази цена има по-малко екстри и е по-маломощен и бавен.
  • #3
    5 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    На път сме да видим ценова война за електромобилите, която ще завърши с ценови паритет на ДВГ (и в крайна сметка известна консолидация/фалити сред производителите, които не могат да се справят)До този момент предлагането беше далеч под търсенето. Сега те се изравняват и спадовете на цените ще преобразуват маржовете на печалба от електромобилите в по-високо търсене.Ще се получи порочен кръг, тъй като търсенето на електромобили намалява търсенето на ДВГ и ДВГ губи икономия от мащаба.
  • #2
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "За периода януари-март Tesla е доставила рекордните 422 875 автомобила в световен мащаб, което най-после доближава компанията до заложената от Илон Мъск цел за над 2 милиона продажби годишно."Осъзнавате ли че това най-после го пишете за първото тримесечие от общо четири? Ако чак сега се доближава до целта кое предишно тримесечие тази година, е изглеждало че Тесла е далече от целта за 2 милиона през 2023?
  • #1
    8 rate up comment 11 rate down comment
    РЕПЛИКА ( преди 1 година )
    Нов бардак със стари к.... не се прави