IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Следващият модел на Tesla – по-малък и по-евтин Model Y

Компанията ще произвежда по 4 милиона единици годишно от новия кросоувър

Когато Model 3 беше най-продаваният електромобил на планетата, Tesla представи кросоувъра Model Y, който всъщност представляваше по-практична, по-голяма и по-скъпа негова версия. Клиентите реагираха веднага и Model Y вече измести Model 3 по продажби. Кросоувърът обаче все още има един голям проблем – високата цена.


Tesla


Сега Tesla се готви да предложи двойно по-евтина версия на Model Y, като тя ще бъде и с по-малки рамери, тъй като при нея ще дебютира платформа от ново поколение, съобщава Teslarati. Благодарение на новата архитектура, цената на електромобилите на марката ще намалее значително спрямо сегашните Model 3 и Model Y, което със сигурност ще увеличи значително продажбите

Първите електрически превозни средства на новата архитектура ще слязат от конвейера на бъдещата Гигафабрика в Мексико, която Tesla планира да изгради за рекордно кратко време. Целта на компанията на Илон Мъск е достигането на производството на 4 млн бройки от новия кросоувър годишно, като половината от тях ще се правят в Мексико, а другата половина ще бъде разпределена по равно между заводите в Шанхай (Китай) и Берлин (Германия).

Появата на кросоувъра от ново поколение на Tesla е планирана за края на 2024 г. Това е така, защото дори компанията да успее да отвори завода в Мексико за рекордно кратко време, пускането на напълно нов автомобил в рамките на една година е нереалистично.

Целта на Tesla е през 2030 г. да произвежда по 20 млн. автомобила на година, което е два пъти повече от резултата на сегашния световен лидер Toyota за 2022 г. В момента капацитетът на Tesla е около 2 млн коли на година, но той ще се увеличи благодарение на фабриката м Мексико, както и на новия завод в Канада, чието изграждане ще започне съвсем скоро.


0 от 500
  • #20
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нищо чудно да лъжат кога ще излезе за да не удари продажбите най-вече на Тесла 3 но и на У ..
  • #19
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Абе шваба ( преди 1 година )
    Какво значение има, дали ще излезе в края на 2024 година или по някое време през 2025 година? Важното е че със сигурност ще излезе и това ще стане когато са готови да го произвеждат евтино. Ако пак стане някоя война, пандемия или нещо което да вдигне цените на материалите за батерии, може и през 2026 да го пуснат. По-важното е според тебе ще успеят ли да продават по 4 милиона от него на година? Да ти напомня че е най-продавания автомобил в света в момента има рекорд от 1,3 милиона годишно
  • #18
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Дежавю ( преди 1 година )
    #17Като падат акциите, илон мъск обявява такива новини. Като се качват пак обявява такива новини. Като си стоят без да мърдат пак обявява такива новини и ти винаги ти обясняваш едно и също че веднъж било заради падането веднъж било заради качването веднъж било за да ги мръдне. Ще ми обясниш ли поне веднъж какво печели Тесла от това дали ще паднат или ще се качат акциите? Кога за последно тесла е емитирала акции за да я интересуват цените им? Теб интересува ли те колко ти струва жилището днес ...
  • #17
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Хех, акциите на пирамидата Тресла пак тръгнаха надолу и Илонката развърза поредната торба с лъжи. Който иска да вярва на шаманите от Teslarati, шайка пишман-тесла-инвеститори, но аз се обзалагам че новия модел нито ще излезе до 2024, нито ще е евтин, а пък за 20-те милиона годишно до 2030 - ха-ха-ха-ха!
  • #16
    10 rate up comment 4 rate down comment
    До 16 ( преди 1 година )
    Ако ще говорим за глави над тесла, къде забрави Римак? Те са глави и над Люсид. Но мислиш ли че някой от традиционните автомобилни производители се притеснява от тези две марки? Единствените им притеснения са от Тесла. Включително toyota, на която буквално до преди две години не и пукаше и чакаше с нетърпение модата на електромобилите да отмине, защото според тях бъдещето принадлежало на хибридите и водородните автомобили и хората скоро щели да го разберат. Сега обаче официално са в паника .
  • #15
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До 13 ( преди 1 година )
    И го постигнаха марки като Люсид са клави над теслЪ.Проблема дойде от марки като Фау Ве които заливат пазара с баклюците си които са ребрандирани китайски легени.
  • #14
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    Ти наистина ли си претърпял катарзис и си поръчал roadster, пикап и даже и камион и ги чакаш с нетърпение? Ти май тръпнеш повече от всеки любител на идеята за електромобили в бъдеще и ги чакаш повече от нас. Като гадже за първа среща си нетърпелив и не издържаш колко бавно върви времето. Какво ще го правиш този камион като го получиш?
  • #13
    3 rate up comment 5 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Така е. Съгласен съм с тебе и вече съм го написал. Първоначално електромобилите на останалите автопроизводители се приеха с огромен ентусиазъм и всички обясняваха как ще се отърват от лошото качество на tesla и ще заложат на утвърдени автомобилни производители и марки. Само че ентусиазма им много бързо се изпари. Затова вече автомобилните производители обявиха съкращения както на служители, така и на модели и на цели заводи. Някой от тях ще фалират вероятно, като мета.
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    * 1000 долара
  • #11
    3 rate up comment 5 rate down comment
    до 10 гост ( преди 1 година )
    Cybertruck-a и роудстъра са като поставката за монитори на Епъл за 1000 - само за реклама и създаване на имидж. В световен план и двете едва ли ще направят фурор от продажби особено роусдтъра. Виж този малък модел има голям потенциал и сигурно ще излезе в скоро време. Единствения въпрос е кога точно.