fallback

Toyota разкри цените и пробега на ток на Prius Prime

Новият plug-in хибрид ще изминава 71 км само на електричество

Продажбите на новата Toyota Prius Prime ще стартират през май, като компанията-производител разкри две от най-важните характеристики на модела – цената и пробега само на електричество. В САЩ базовият вариант на новия plug-in хибрид започва от 32 350 долара, като ще изминава 71 км на ток.  

Тази цена е за базовия Prius Prime SE, който се предлага стандартно със 17-цолови джанти и 8,0-инчов сензорен екран. По-високо ниво на оборудвате – XSE, струва 35 600 долара и добавя по-големи 19-цолови джанти, допълнителен 12,3-инчов сензорен екран и седалки от изкуствена кожа с електрическо регулиране, както и още някои други функции.

За топ-версията на модела - Prius Prime XSE Premium, клиентите на марката зад океана ще трябва да платят минимум 39 170 долара. Този вариант добавя стандартен 12,3-инчов сензорен екран, подобрена JBL аудио-система и елегантен фиксиран стъклен покрив.

 

Що се отнася до пробега, от Toyota посочват, че Prius Prime има потвърдени 44 мили (71 км) пробег само на електричество, като средният разход на гориво е 4,5 л/100 см. 

Задвижването на plug-in хибрида става с 2,0-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра, съчетан с 13,6-киловатчасова батерия и един електромотор. Съвкупната мощност е 220 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,6 секунди.

Още снимки на новия Prius Prime - вижте в галерията:

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Ще счупите *** да оправдавате високия разход и цена на някаква кола, само защото марката ви е любима по някакви необясними причини?
  • #12
    до 10 ( преди 1 година )
    И аз да го зачекна: "За разлика от чистите електрички обаче можеш да заредиш на всяка бензиностанция". Значи твърдиш, че е по изгодно да си зареждам ток, генериран от ДВГ с 20% КПД, отколкото да си го заредя от мрежата, къде е произведен с мин. 3 пъти по-високо КПД? Ако не го зареждам от мрежата, за какво ми е този плъгин?
  • #11
    До г-н никой ( преди 1 година )
    Да видим дали правилно съм те разбрал? Казваш че плъгин хибридът е много по-подходящ за градски условия от електромобил, защото като тръгнеш за морето веднъж два пъти в годината, ще можеш да си спестиш 15 минути спиране за зареждане по средата на пътя, а вместо това ще сипеш скъпо гориво само за пет минути и по този начин ще спестиш цели 20 до 40 минути годишно правилно ли съм те разбрал? Я кажи обаче какво губиш ежедневно за да зареждаш хибрид вместо електромобил веднъж седмично? Можеш ли?
  • #10
    До 6 и 7 ( преди 1 година )
    Нека не забравяме, че както европейският така и американския стандарт отчитат строго пожелателни разходи на гориво които много трудно до невъзможно се постигат в реалността. На практика разходът на гориво винаги е по-голям от написаното и в зависимост от способностите на водача може да се вдигне с до 2 литра отгоре. Разбира се може да се постигне и по нисък разход но с хипермалинг - изключително бавно каране почти без ускорения и без натискане на спирачките, но никой не кара така!
  • #9
    Някой си ( преди 1 година )
    Много силно зависи кой за какво го използва автомобила... Ако се живее в град с размерите на Софив и 2 пъти годишно се ходи на по далечни разстояния разхода си е Ок. На повечето хора 71 км на ток им стигат за ежедневните пътувания. За разлика от чистите електрички обаче можеш да заредиш на всяка бензиностанция, което за сега е по-добре в бъдеще с новите батерии, хибридите може и да изчезнат като междинно звено.
  • #8
    Смех ( преди 1 година )
    Нека не забравяме че тойотка е плъг ин хайбрид.Които са леко безсмислени и по малко ефективни за разлика от хибридите на Хонда или Е Теч технологията на Рено.Там наистина са още.по-смислени коли и обезсмислиха дизеловите недоразумения на Фьолцвагннн
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Тойотка пусна този модел, за да бори електромобилите. Вярно ги стигна - на цена. Но не и на екстри, мощност, екологичност, а да не горовим на имидж - но нека да не се подиграваме на бавноразвиващите се. Те не са виновни.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Е как, преди дни писахте, че изминава 200км с литър гориво и 85км на ток? А каква стана тя сега??
  • #5
    Смех ( преди 1 година )
    Харчи по малко от дизеловитр недоразумения на Фьолцвагннннн
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Не съм имал Тойота, но това е впечатляващ качествен скок в дизайна. Което си е похвално.
fallback
Последни