fallback

Toyota разкри цените и пробега на ток на Prius Prime

Новият plug-in хибрид ще изминава 71 км само на електричество

Продажбите на новата Toyota Prius Prime ще стартират през май, като компанията-производител разкри две от най-важните характеристики на модела – цената и пробега само на електричество. В САЩ базовият вариант на новия plug-in хибрид започва от 32 350 долара, като ще изминава 71 км на ток.  

Тази цена е за базовия Prius Prime SE, който се предлага стандартно със 17-цолови джанти и 8,0-инчов сензорен екран. По-високо ниво на оборудвате – XSE, струва 35 600 долара и добавя по-големи 19-цолови джанти, допълнителен 12,3-инчов сензорен екран и седалки от изкуствена кожа с електрическо регулиране, както и още някои други функции.

За топ-версията на модела - Prius Prime XSE Premium, клиентите на марката зад океана ще трябва да платят минимум 39 170 долара. Този вариант добавя стандартен 12,3-инчов сензорен екран, подобрена JBL аудио-система и елегантен фиксиран стъклен покрив.

 

Що се отнася до пробега, от Toyota посочват, че Prius Prime има потвърдени 44 мили (71 км) пробег само на електричество, като средният разход на гориво е 4,5 л/100 см. 

Задвижването на plug-in хибрида става с 2,0-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра, съчетан с 13,6-киловатчасова батерия и един електромотор. Съвкупната мощност е 220 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,6 секунди.

Още снимки на новия Prius Prime - вижте в галерията:

fallback
  • #33
    До 26 ( преди 1 година )
    Човек спориш със себе си.... Аз не съм страна в спора дали електрическите автомобили са по-добри или по-лоши от хибридните били те плъг или не. Карал съм и от двете. Аз от първия си пост твърдя, че разхода на тази кола не е толкова зле особено ако се ползва в градски условия, където е предимно на ток.
  • #32
    анонимен ( преди 1 година )
    Не е зле. Караш си с двг до първия светофар, после обикаляш на ток из града. Жалко че нямам пари за нова кола.
  • #31
    Турбо ( преди 1 година )
    Всеки да кара каквото му върши работа и харесва.За градско и разстояние до 200 км,електромобила върши работа.Който му се налага да пътува често на дълги разстояния,само дизел или бензинов на газ.Хибрида комбинира градско на ток и неограничен пробег на бензин.
  • #30
    Хибридният ( преди 1 година )
    До 26: Какво си казал? Че Модел 3 за 41990 долара с великия реален пробег от 200 мили, е по-добър от тояПриус за 32350 долара с реален пробег 600 мили? Да, да, ей сега.
  • #29
    анонимен ( преди 1 година )
    Жалко, че в Европа не смятат да продават незареждаемата версия на Приус..
  • #28
    анонимен ( преди 1 година )
    Зареждаем хибрид според мен има смисъл само когато е сравнително лаком хибрид и това няма да добавя значително към цената му. Приус като така или иначе харчи 4/100 и е от най-икономичните какъв е смисъла да е зареждаем ако това добавя прекалено към цената?
  • #27
    До 27 ( преди 1 година )
    Статията е за плагинхибрид и този с който говоря говори за плъгин хибриди. А ти защо се месиш ако нямаш какво да кажеш? Хибридът е добро решение за града, ако нямаш къде да зареждаш електромобил или е по-евтин от него. Ако са на една цена, електромобилът е по-доброто решение. Отдавна само цената е определящият фактор кога точно ще станат масови електромобилите. Нищо друго. Да не смяташ, че някой се интересува от екология при избор на автомобил? Повечето купуват хибриди да пестят гориво
  • #26
    до долния ( преди 1 година )
    А дали всички хибриди са плъг ин хибриди
  • #25
    До 25 ( преди 1 година )
    Добре де аз ти казах три причини защо смятам че хибридът е по-лош за градско шофиране отколкото чистият електромобил. Кажи ми поне една причина заради която хибридът е по-доброто решение. При една и съща цена защо някой би избрал хибрид? Това те питам? Можеш ли да отговориш на този въпрос? Досега единствената разумна причина беше по-ниската цена на плъгин хибрида, но вече и тази причина се изпарява и стават абсолютно безсмислени и експлоатацията им е по-трудна отколкото на електромобил.
  • #24
    До 22 ( преди 1 година )
    Нямам намерение да споря с хора, които са като Мирча Кришнан и знаят едно и също нещо.... Краставицата е 98% вода! Представете си, че на света има и други автомобили освен електрическите. Спрямо тях хибрида е по-добрият в различни ситуации(кой колко и за какво го ползва, както и къде). Никъде не съм написал, че хибридната технология е по-добра или по-лоша от чистите електрички за да ме карате да изпадам в обяснения. Мрежата никъде не е готова за голямо количество електрически автомобили.
fallback
Последни