fallback

Toyota разкри цените и пробега на ток на Prius Prime

Новият plug-in хибрид ще изминава 71 км само на електричество

Продажбите на новата Toyota Prius Prime ще стартират през май, като компанията-производител разкри две от най-важните характеристики на модела – цената и пробега само на електричество. В САЩ базовият вариант на новия plug-in хибрид започва от 32 350 долара, като ще изминава 71 км на ток.  

Тази цена е за базовия Prius Prime SE, който се предлага стандартно със 17-цолови джанти и 8,0-инчов сензорен екран. По-високо ниво на оборудвате – XSE, струва 35 600 долара и добавя по-големи 19-цолови джанти, допълнителен 12,3-инчов сензорен екран и седалки от изкуствена кожа с електрическо регулиране, както и още някои други функции.

За топ-версията на модела - Prius Prime XSE Premium, клиентите на марката зад океана ще трябва да платят минимум 39 170 долара. Този вариант добавя стандартен 12,3-инчов сензорен екран, подобрена JBL аудио-система и елегантен фиксиран стъклен покрив.

 

Що се отнася до пробега, от Toyota посочват, че Prius Prime има потвърдени 44 мили (71 км) пробег само на електричество, като средният разход на гориво е 4,5 л/100 см. 

Задвижването на plug-in хибрида става с 2,0-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра, съчетан с 13,6-киловатчасова батерия и един електромотор. Съвкупната мощност е 220 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,6 секунди.

Още снимки на новия Prius Prime - вижте в галерията:

fallback
  • #43
    Ох, Докторе ( преди 1 година )
    Това е за хора, който не могат да смятат. Това за 150 000км пробег ще ви излезне много по-скъпо от обикновена бензинова шкода на газ.
  • #42
    Ох, Докторе ( преди 1 година )
    Пак говнохибрид от тиота.Сметките не излизат. Излиза по-скъпо от обикновена кола. Не спестявате абсолютно нищо
  • #41
    анонимен ( преди 1 година )
    4.5/100 е в хибриден режим, когато батерията е "изпразнена".
  • #40
    Има нещо сбъркано ( преди 1 година )
    Как минава 71 км само на ток и харчи 4,5/100? 100-71=29 км. Демек за 29 км. 4,5 л. С обикновен хибрид с 4,5 л. Минаваш 120 км
  • #39
    Хибридният ( преди 1 година )
    А с Модел 3 с малката батерия със 140 км/ч не можеш дори от София до Бургас да стигнеш. А след 3 години, когато батерията деградира? И колко време ще зареждаш междувременно, че максималните 170 кВт са до 30%, след това падат бързо. Има да висиш по зарядните станции.. За дълъг път тоя Приус е като междугалактически кораб в сравнение с нещастната Тесличка. В града на ток също е по-икономичен.
  • #38
    анонимен ( преди 1 година )
    А за разходът от 4,5 л на 100 не знам да плача ли или да се смея? Сигурен ли си че ако тръгнеш на хиляда километра пътуване един резервоар ще ти стигне ако караш по ограничението? Сигурен ли си че можеш да стигнеш софия бургас софия дори ако караш с нормална магистрална скорост? Мога да се обзаложа че няма да можеш. Ама нека скоростта да не е като на турбо с 90 км в час по магистралата, а поне със 140. Тогава и на 6 на 100 ще се радваш като малко дете, ако си собственик!
  • #37
    анонимен ( преди 1 година )
    Ами погледни разликата в цените между най-скъпия и най-евтиния prius и ще видиш че всичко за което доплащаш като опция в най-скъпия вариант го има още в базовата най-евтина тесла и то в повече. Коя тесла няма стъклен таван? Коя има по-малки от 19 инчови джанти и кожен салон? Да не говорим пък да има по-малък от най-големия екран на toyota? За мощност, ускорение, икономичност и време за зареждане да говорим ли? А тесла държеше 80% от пазара и преди нова година откогато започна да получава 7,500$
  • #36
    Хибридният ( преди 1 година )
    Я пак, разход 4.5/100км и 45л резервоар какъв пробег дава? Какви екстри има най-евтината Тесла? За друго освен само-блъскащ се автопилот, друсащо окачване, липса на щумоизолация и интериор, и имитация на ***, не се сещам. Тоя Приус е като премиум автомобил в сравнение с Модел 3! А 7500 долара трябва да платят данъкоплатците за да бъде недоарзумението Тесла конглокентно способно, да живее американския социализъм.
  • #35
    До 34 ( преди 1 година )
    Влизаме в омагьосан кръг. 100 пъти те питам кое е по-удобно за зареждане с ток в градски условия? Електромобила или хибрида? Защо никой никога не отговаря на този въпрос и постоянно обяснявате как хибрида бил по-добър за града при едни и същи цени на автомобила? Ами не е. И преди да ми кажеш, че не си го казал прочети си мнението отново, за да не продължаваме да повтаряме едни и същи глупости 100 пъти.
  • #34
    26 До 31 ( преди 1 година )
    Точно това съм казал. Какви 600 мили, като трябва да сипеш 3 резервоара гориво за да ги минеш? И ако забелязваш сравнявам с най-скъпата версия на prius и най-евтината на тесла която на практика има повече екстри отколкото в най-скъпия prius. И не е лошо да извадиш 7500 долара от цената която си написал за Тесла. И забележи как точно почва 26 мнение което коментираш. Говорим за градско шофиране. А на 1000 километра има достатъчно клипове, че електромобилите ги минават за около 9 часа .
fallback
Последни