IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota чупи рекорди по продажби през февруари

Компанията отчита 773 271 реализирани коли на пазара и ръст от 10,3% на годишна база

Японската компания Toyota Motor съобщи за рекордни глобални продажби на автомобили през февруари 2023 г. със 773 271 единици, което е ръст от 10,3% на годишна база, след като вътрешните продажби се възстановиха на фона на намаляването на недостига на полупроводници, съобщи Japantimes.

 

Toyota продажби-2

 

Тези данни поставят нов исторически рекорд за Toyota, допълнително потвърждавайки статута й на доминиращ играч в автомобилната индустрия. Продажбите в Япония, включително тези за миниавтомобили, скочиха с 53,2% до 155 840 автомобила след спад през предходната година поради недостиг на части и ефектите от ограниченията, свързани с коронавируса.

Вътрешното производство на Toyota е нараснало с 11,2% до 281 521 единици, спомагайки за увеличаване на глобалното производство, което се е увеличило с 2,0% до 755 839 за второ поредно месечно увеличение. Общият брой продадени превозни средства, включително тези на дъщерните дружества на Toyota - Daihatsu и Hino, достигна внушителните 856,3 хил. броя, което е ръст от 10,5%.

 

Toyota продажби

 

Продажбите в чужбина се покачиха с 3,0% до 617 431 единици - също рекордно високо ниво за месеца. Продажбите в Китай се вдигнаха с 0,9%, стимулирани от въвеждането на нови модели.

Toyota отчете спад на производството си в чужбина с 2,7% до 474 318 автомобила, тъй като производството в Китай намаля с 14,1% на фона на пандемията от COVID-19, съобщи японският производител.

 

Toyota продажби-1

 

Въпреки рекордните продажби, Toyota все още се бори с бавната доставка на автомобили поради продължителните производствени ограничения, причинени от недостиг на полупроводници. Закъсненията в доставката са особено дълги в Япония, където се произвеждат модели от висок клас с разширени функции, които разчитат на редица полупроводници, според компанията.

През февруари компанията понижи глобалната си цел за производство за бизнес годината, приключваща през март, до 9,1 милиона единици от по-рано прогнозирани 9,2 милиона, позовавайки се на ефекта от недостига на чипове.

 

 

0 от 500
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    До 24.Теслйо,ти си спейшълиста по тролене.Възхваляваш Тесла,но не щеш да си купиш.
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    до 21 ( преди 1 година )
    Горивните клетки в колите, при реални условия, достигат средно 2000 ч. работа, а отделни бройки - макс малко над 4000 ч.. Сед това вече са на 10% деградация и се счита, че трябва да се рециклират. При 90 км/ч средна скорост, това са 180 хил. км. Само че повечето коли правят много по-ниска средна скорост заради градското, така че считай, че колата няма да може да изкара и 150 хил.
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 25 ( преди 1 година )
    Точно защото уикипедия е платформа, а не източник на информация, в тази платформа са дадени източниците и спокойно можеш да ги прочетеш и да кажеш с какво не си съгласен и да намериш други източници които да опровергаят както нас така и Уикипедия и да ни затвориш устите. Ти казваш че нашите цифри не са верни, но не казваш какви са верните. Защо мълчиш? Кажи и откъде ги знаеш, ако въобще ги знаеш. Ти въобще знаеш ли че горивните клетки имат живот или мислиш, че са вечни? От какво зависи той?
  • #27
    4 rate up comment 3 rate down comment
    ТекирдаРакъ ( преди 1 година )
    Преди седмица гледах нова Корола в местното представителство, изглежда като по-скъпа Дачия.
  • #26
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 25 ( преди 1 година )
    Тоест признаваш си че въобще не знаеш колко е живота на горивната клетка и дори не знаеш дали се мери в километри в часове или в години и съответно не можеш да кажеш никаква цифра или размерност, но в същото време не си съгласен с общоизвестните цифри и факти само защото не ти харесват, а не защото са грешни. Май този път те разбрах напълно. Значи познах че какъвто и източник да ти дадем ти пак няма да си съгласен, но със сигурност и ти няма да дадеш никакъв източник на информация защото нямаш .
  • #25
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Уикипедия не е източник,а платформа за източници на информация. Предтави източника на информация за тези 250 000км.,което е пълна глупост. Ти твърдиш нещо,следва ти да представиш обосновка на твърдението си,а не аз да представя обосновка защо не си прав. Просто защото ти твърдиш определена теза. Аз няма защо да опровергавам нещо несъстоятелно.
  • #24
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 година )
    Връщай се във Факти и спри да тролиш тук. Нали там ви оставих да си тролите на спокойствие. Или ви стана скучно и няма с кой да се заяждате там и се прехвърлихте тук?
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 21 ( преди 1 година )
    Понеже цитати от Уикипедия и който и да е друг източник ще са недостоверни за тебе, ще е много по-лесно ти да дадеш източник, който да опревергае тези 250 000 км за НАЙ-ДОБРИТЕ водородни клетки при ИДЕАЛНИ условия, защото живота на батериите се измерва в часове, но този *** горивните клетки се мери в часове работа, независимо с каква скорост се движиш и с каква мощност работят. Тези 250 км са за смесен цикъл. При магистрала ще са повече, но на градско може и 100 000км да не успее да мине.
  • #22
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "водородните коли са по-тесни заради огромните бутилки и за безопасността." -- Ти наистина имаш ли връзка с главния мозък?
  • #21
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "Горивните клетки имат живот около 250 хил. км при цивилна експлоатация" -- Това не е вярно. Цитирай източника на тази информация да проверим достоверността.