fallback

Skoda се опитва да надцака френските си конкуренти

Чехите предлагат допълнително багажно пространство за Fabia

Skoda предлага на собствениците на Peugeot 208, Citroën C3 и други модели, конкуриращи се директно с Fabia, да играят, за да се опитат да спечелят допълнителен багажник, монтиращ се на теглича на колата. Импровизираната игра се провежда през социалните мрежи в няколко страни в Европа, като акцентът е Франция.

Предлагането на повече обем на багажника (и следователно заден надвес) по-голям от този на конкуренцията е част от философията на марката Skoda. Този атрибут остава съществен момент и сега, когато чешкият производител от групата Volkswagen обновява изцяло дизайна на своите автомобили.

И Fabia е вярна на това кредо. Нейният багажник с обем от 380 литра надминава този на Renault Clio (284 л), Dacia Sandero (328 л), Toyota Yaris (286 л) или дори тези на неговите конкуренти от групата Stellantis: Peugeot 208 ( 265 л), Citroën C3 (300 л) и Opel Corsa (309 л). Но въпреки това Fabia изостава от повечето си френски конкуренти по отношение на продажбите и Skoda преминава в офанзива с комуникационна кампания, съчетана със състезание, което се занимава специално с триото на Stellantis.

Френският клон на Skoda стартира този конкурс на своите страници в Instagram и/или Facebook, като в последствие той бе предложен и от още няколко европейски държави. Интернет потребителите са поканени да коментират публикация, свързана с тази операция, като "тагнат" двама от техните контакти, които притежават автомобил, конкуриращ се с Fabia и които според тях биха имали нужда от по-голям товарен обем.

Победителят ще бъде изтеглен на случаен принцип и ще получи монтирана на теглича кутия във формата на задната врата на Fabia. Обемът на този допълнителен багажник ще възлиза на разликата между този на автомобила на победителя и този на Skoda. Конкурсът е отворен до 5 април 2023 г. включително.

За да популяризира тази операция, Skoda представя Peugeot 208, Citroën C3 и Opel Corsa, оборудвани с багажници, подобни на този, който ще бъде спечелен. Над всяка от тях е посочена разликата в обема между френската кола и Fabia. 

Често срещани в САЩ, сравнителните реклами са изключително редки в Европа. Тази инициатива на Skoda е част от хумористична промяна в комуникацията на марката в Европа и в частност във Франция. През ноември 2021 г. например моделите в гамата бяха „ преименувани “ за времето на кампанията, за да се подчертае, че са налични бързо, докато глобалното производство на автомобили се забавя.

fallback
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Шкода, няма с какво да блеснат и залитат само към багажниците. Лошо няма да са им по-големи, но това ли е приоритета при покупката се питам. Когато си вземаш малка кола си наясно, че ти трябва наистина малка и багажника и ще е ограничен. Точно в този сегмент да се пъчиш с голям багажник е меко казано неадекватно. Това е градска кола, а не кола с която да ходиш на почивка. Не, че не става, но все пак е с друга насоченост. А ако искате повече багажен обем си вземате багажник за покрива. Имам 380 л
  • #13
    До 10 ( преди 1 година )
    И какво като е Ситроен С3? Да няма слухове, че ще е с по-голям багажник от С4? :D
  • #12
    До 11 ( преди 1 година )
    Не е така защото Фабия и Шкода като цяло има повече пространство от другите и зад първия ред седалки не само самия багажник като на Фабия зад първия ред е 1 200 литра
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Голям багажник или прекалено голям означава перманентно тясно отзад, да има и доста големи автомобили които са тесни защото някои си мерят багажниците, някои които са се усетили седалките се местят точно заради това.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    То идва новият Ситроен ц3 така че това не е релевантно вече
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    100 литра разлика си е доста голяма за този сегмент но като цяло Шкода са известни с пространството си и това, че нерядко минават багажника дори на по-горен/голям клас модели
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Фабия действително има малко по-голям багажник, но няма наличност, а се прави поръчка и колата идва след една година. Затова си купихме опел корса, който е идентичен с пежо 208, има наличности, а представителството на опел е на 300 метра от това на шкода, и засега сме доволни от опела. Явно Шкода вече е наваксала забавянето в производството или просто нашият пазар не е приоритетен за тях.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    В първия момент, когато погледнах снимката, си помислих че Шкода са пуснали генератор за Тесла! :)))
  • #6
    Смех ( преди 1 година )
    Тия немски голтаци какво очакват че някой във фрянция ще купи недоразумението скода ли
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Личи си че са немска компания. Лъхти на бюргерски дух. Само за германеца багажника е определящ фактор за избор на кола. Чехите по принцип са по фини хора. Още не мога да забравя наглите реклами на Ауди и ФВ за чистия дизел. Оказаха се чиста лъжа! Винаги ми е било тъжно че България не се ориентира икономически и културно към Франция. Държава с хора по-близки до нас като манталитет, обичащи красивото и живота.
fallback
Последни