Skoda предлага на собствениците на Peugeot 208, Citroën C3 и други модели, конкуриращи се директно с Fabia, да играят, за да се опитат да спечелят допълнителен багажник, монтиращ се на теглича на колата. Импровизираната игра се провежда през социалните мрежи в няколко страни в Европа, като акцентът е Франция.
Предлагането на повече обем на багажника (и следователно заден надвес) по-голям от този на конкуренцията е част от философията на марката Skoda. Този атрибут остава съществен момент и сега, когато чешкият производител от групата Volkswagen обновява изцяло дизайна на своите автомобили.
И Fabia е вярна на това кредо. Нейният багажник с обем от 380 литра надминава този на Renault Clio (284 л), Dacia Sandero (328 л), Toyota Yaris (286 л) или дори тези на неговите конкуренти от групата Stellantis: Peugeot 208 ( 265 л), Citroën C3 (300 л) и Opel Corsa (309 л). Но въпреки това Fabia изостава от повечето си френски конкуренти по отношение на продажбите и Skoda преминава в офанзива с комуникационна кампания, съчетана със състезание, което се занимава специално с триото на Stellantis.
Френският клон на Skoda стартира този конкурс на своите страници в Instagram и/или Facebook, като в последствие той бе предложен и от още няколко европейски държави. Интернет потребителите са поканени да коментират публикация, свързана с тази операция, като "тагнат" двама от техните контакти, които притежават автомобил, конкуриращ се с Fabia и които според тях биха имали нужда от по-голям товарен обем.
Победителят ще бъде изтеглен на случаен принцип и ще получи монтирана на теглича кутия във формата на задната врата на Fabia. Обемът на този допълнителен багажник ще възлиза на разликата между този на автомобила на победителя и този на Skoda. Конкурсът е отворен до 5 април 2023 г. включително.
За да популяризира тази операция, Skoda представя Peugeot 208, Citroën C3 и Opel Corsa, оборудвани с багажници, подобни на този, който ще бъде спечелен. Над всяка от тях е посочена разликата в обема между френската кола и Fabia.
Често срещани в САЩ, сравнителните реклами са изключително редки в Европа. Тази инициатива на Skoda е част от хумористична промяна в комуникацията на марката в Европа и в частност във Франция. През ноември 2021 г. например моделите в гамата бяха „ преименувани “ за времето на кампанията, за да се подчертае, че са налични бързо, докато глобалното производство на автомобили се забавя.