fallback

Skoda се опитва да надцака френските си конкуренти

Чехите предлагат допълнително багажно пространство за Fabia

Skoda предлага на собствениците на Peugeot 208, Citroën C3 и други модели, конкуриращи се директно с Fabia, да играят, за да се опитат да спечелят допълнителен багажник, монтиращ се на теглича на колата. Импровизираната игра се провежда през социалните мрежи в няколко страни в Европа, като акцентът е Франция.

Предлагането на повече обем на багажника (и следователно заден надвес) по-голям от този на конкуренцията е част от философията на марката Skoda. Този атрибут остава съществен момент и сега, когато чешкият производител от групата Volkswagen обновява изцяло дизайна на своите автомобили.

И Fabia е вярна на това кредо. Нейният багажник с обем от 380 литра надминава този на Renault Clio (284 л), Dacia Sandero (328 л), Toyota Yaris (286 л) или дори тези на неговите конкуренти от групата Stellantis: Peugeot 208 ( 265 л), Citroën C3 (300 л) и Opel Corsa (309 л). Но въпреки това Fabia изостава от повечето си френски конкуренти по отношение на продажбите и Skoda преминава в офанзива с комуникационна кампания, съчетана със състезание, което се занимава специално с триото на Stellantis.

Френският клон на Skoda стартира този конкурс на своите страници в Instagram и/или Facebook, като в последствие той бе предложен и от още няколко европейски държави. Интернет потребителите са поканени да коментират публикация, свързана с тази операция, като "тагнат" двама от техните контакти, които притежават автомобил, конкуриращ се с Fabia и които според тях биха имали нужда от по-голям товарен обем.

Победителят ще бъде изтеглен на случаен принцип и ще получи монтирана на теглича кутия във формата на задната врата на Fabia. Обемът на този допълнителен багажник ще възлиза на разликата между този на автомобила на победителя и този на Skoda. Конкурсът е отворен до 5 април 2023 г. включително.

За да популяризира тази операция, Skoda представя Peugeot 208, Citroën C3 и Opel Corsa, оборудвани с багажници, подобни на този, който ще бъде спечелен. Над всяка от тях е посочена разликата в обема между френската кола и Fabia. 

Често срещани в САЩ, сравнителните реклами са изключително редки в Европа. Тази инициатива на Skoda е част от хумористична промяна в комуникацията на марката в Европа и в частност във Франция. През ноември 2021 г. например моделите в гамата бяха „ преименувани “ за времето на кампанията, за да се подчертае, че са налични бързо, докато глобалното производство на автомобили се забавя.

fallback
  • #34
    анонимен ( преди 1 година )
    #31 правилно - паЖо с Шкода няма смисъл да се сравнява - първото само мазохист може да поиска да притежава.
  • #33
    анонимен ( преди 1 година )
    Живях и в Чехия и Словакия, най-много ми липсват жените на Словакия, а от Чехия - красивите архитектурно градове.
  • #32
    анонимен ( преди 1 година )
    Пежото и Корсата не са ли близнаци, от къде идва тази разлика между тях? А това е поредното доказателство, че Ситроен С3 е най-0доброто предложение на Стелантис в класа. Жалко, че типично за тях ще го направят да е ниско и тясно като Корса и 208 в следващото поколение.
  • #31
    До долните ( преди 1 година )
    Съжалявам ама да сравняваш Пежо със скода не е сериозно.
  • #30
    анонимен ( преди 1 година )
    до 29 - за какъв комфорт и окачване говориш в този сегмент въобще?
  • #29
    До 28 ( преди 1 година )
    Шкодата е дървена кола , като повечето от ваг групата. За окачването кво да говорим- лагерна количка. Но, ккато е казал народа- за всеки влак си има пътници. Аз лично държа на съотношението комфорт/ цена / качество и в това отношение Рено са номер 1, мое мнение. Дори Дачията , която е супер поевтинено Рено , дори тя изкарва спокойно по 300 000 км . Примери по фирмите - хиляди. Дори аз имах служебна Дачия - на 340 000 я бракуваха , като единствения ремонт беше , че на 200 000 хвърли турбина.
  • #28
    анонимен ( преди 1 година )
    Единствената френска кола, която си струва парите, е Дачия! Всичко останало е бутафория! Дачията също е бутафория, но поне не претендира да е нещо повече от чудесен служебен автомобил. Ситроен бяха класа в иновациите, преди Пежо да ги съсипят! Сега Пежо съсипват и Опел! Шкодите са най-добрият вариант за парите си! Не са Фолксваген, не са Ауди, ама не им и трябва, взели са най-доброто и от Фолксваген, и от Ауди като технология!
  • #27
    Точка 2 ( преди 1 година )
    Имат Дачия с амного по коли а какво съотношение цена като баклукчавата им електрипка е 150бона
  • #26
    G. T. ( преди 1 година )
    Шкода са съпостаеими с Икеа. Нито са най-красивите, нито са най-качествените. Но съотношеное цена/качество, нямат равни Точка.
  • #25
    анонимен ( преди 1 година )
    Френските опити за автомобили винаги са били жалки и вредни за собствениците си.. Шкода са сто пъти по-смислен избор и то не само заради много по-големия багажник.
fallback
Последни