fallback

Skoda се опитва да надцака френските си конкуренти

Чехите предлагат допълнително багажно пространство за Fabia

Skoda предлага на собствениците на Peugeot 208, Citroën C3 и други модели, конкуриращи се директно с Fabia, да играят, за да се опитат да спечелят допълнителен багажник, монтиращ се на теглича на колата. Импровизираната игра се провежда през социалните мрежи в няколко страни в Европа, като акцентът е Франция.

Предлагането на повече обем на багажника (и следователно заден надвес) по-голям от този на конкуренцията е част от философията на марката Skoda. Този атрибут остава съществен момент и сега, когато чешкият производител от групата Volkswagen обновява изцяло дизайна на своите автомобили.

И Fabia е вярна на това кредо. Нейният багажник с обем от 380 литра надминава този на Renault Clio (284 л), Dacia Sandero (328 л), Toyota Yaris (286 л) или дори тези на неговите конкуренти от групата Stellantis: Peugeot 208 ( 265 л), Citroën C3 (300 л) и Opel Corsa (309 л). Но въпреки това Fabia изостава от повечето си френски конкуренти по отношение на продажбите и Skoda преминава в офанзива с комуникационна кампания, съчетана със състезание, което се занимава специално с триото на Stellantis.

Френският клон на Skoda стартира този конкурс на своите страници в Instagram и/или Facebook, като в последствие той бе предложен и от още няколко европейски държави. Интернет потребителите са поканени да коментират публикация, свързана с тази операция, като "тагнат" двама от техните контакти, които притежават автомобил, конкуриращ се с Fabia и които според тях биха имали нужда от по-голям товарен обем.

Победителят ще бъде изтеглен на случаен принцип и ще получи монтирана на теглича кутия във формата на задната врата на Fabia. Обемът на този допълнителен багажник ще възлиза на разликата между този на автомобила на победителя и този на Skoda. Конкурсът е отворен до 5 април 2023 г. включително.

За да популяризира тази операция, Skoda представя Peugeot 208, Citroën C3 и Opel Corsa, оборудвани с багажници, подобни на този, който ще бъде спечелен. Над всяка от тях е посочена разликата в обема между френската кола и Fabia. 

Често срещани в САЩ, сравнителните реклами са изключително редки в Европа. Тази инициатива на Skoda е част от хумористична промяна в комуникацията на марката в Европа и в частност във Франция. През ноември 2021 г. например моделите в гамата бяха „ преименувани “ за времето на кампанията, за да се подчертае, че са налични бързо, докато глобалното производство на автомобили се забавя.

fallback
  • #24
    До долния ( преди 1 година )
    Какъв тунинг търпят тия чешки 4-цил алуминиеви кинефи не ставай смешен
  • #23
    анонимен ( преди 1 година )
    Имах служебна първата Фабия. По-тесен коптор не съм карал! Багажникът беше микроскопичен. Пуснаха надвеси на Октавия, но поведението беше трагично с къса база и дълъг габарит. Да си ги карат разбирачите. Ха-ха-ха :D
  • #22
    смех ( преди 1 година )
    Е да прав си ако искам състезателна кола баш у шоромът на Скуда ше отскочим у Младъ Болеслаф
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    кажи кое пежо днес е състезателен кон по скоро е питомно коте
  • #20
    до долния ( преди 1 година )
    Колегата ти го е обяснил на Пежото седалките се свалят и багажника нараства а на шкодъта отзад си наврян като сардина да ти кажа предпочитам заден комфорт отколкото багажник и то на малка градска кола
  • #19
    анонимен ( преди 1 година )
    #14 пълни глупости са това.. изобщо не мислиш с главата. Малка кола не означава, че предварително си се отказал от багажно отделение. Означава например, че може да нямаш пари за по-голяма. Така че всеки кубичен сантиметър от багажника да ти е важен - и да - семейства ходят на море с тези коли! Колкото и да е невероятно за теб.
  • #18
    Смех ( преди 1 година )
    Да сравниш скода с Пежо е като да сравниш катър със Състезателен кон.
  • #17
    до долния/та ( преди 1 година )
    ти жена ли си, че имаш свекърва а не тъща?
  • #16
    Дон Шопеску ( преди 1 година )
    Трябва ми едно с прозорче, да има откъде да диша свекървата.
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Типично по немски да прецакаш другите, а не да направиш нещо, което да се купува заради качествата му. Жалка история.
fallback
Последни