fallback

Вижте как електрическата G-Class се счупи на „Нюрбургринг“

Прототип на Mercedes-Benz EQG получи сериозна повреда по време на тестове (ВИДЕО)

Изцяло новият електрически офроудър Mercedes-Benz EQG ще дебютира към края на годината, като инженерите на компанията работят усилено върху настройките му. Всъдеходът се тества на „Нюрбургринг“, където един от прототипите получи сериозна повреда.

Видео, публикувано в YouTube-канала Carspotter Jeroen, показва как покритият с камуфлаж електромобил се движи с висока скорост по легендарното трасе, но в един момент шофьорът му спира. От колата се чува силно дрънкане, което идва от долната част, а водачът търпеливо изчаква колегите си.

От описанието на видеото става ясно, че електрическият офроудър е загубил мощност в завоя „Аденауер Форст“ (известен с безкрайните видеоклипове на катастрофи), но когато механиците на Mercedes-Benz пристигат до повредения автомобил снимащият изключва камерата.

Не е известно какво се е случило с колата - може просто да е камък, заседнал в спирачките, или може да е нещо много по-сериозно - като счупена полуоска, например. Каквато и да е повредата, именно това е причината, поради която автомобилните компании тестват своите коли на предела на възможностите им, за да бъдат наясно какво може да се обърка, преди крайният продукт да попадне в ръцете на клиентите.

Серийният Mercedes-Benz EQG се очаква да дебютира към края на 2023 г. или в началото на следващата година. Той ще бъде оборудван с батерия в шасито и 4 електромотора с 4 раздатъчни кутии. Ще има и по-скромна версия, най-вероятно само със задно предаване.

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Прав си и ти признах, че силата му не е на писта. А ти ако си откровен ще си признаеш че електрификацията подсилва силните страни на гегата -offroad. Няма измислено по-добро 4х4 от 4 електрически двигателя. По един за всяко колело, на който да можеш да му регулираш както оборотите така и въртящия момент по отделно. Не знам какво искат да постигнат от mercedes с тези четири скоростни кутии, след като двигателите имат достатъчно въртящ момент, но съм почти убеден, че ще ги махнат в бъдеще.
  • #6
    Гост ( преди 1 година )
    Не виждам с какво да свиквам и не виждам какво общо има дали е ел. или ДВГ. В момента има Г с 4.0 V8 и AMG GT със същия двигател и а познай кой е по-бърз на писта. Различните видове автомобили имат различни силни и слаби страни и според мент трябва да се сравняват по силните, а пистата не е силата на Г. Не случайно легендарните Г с дизелов шестак, а не с турбо V8
  • #5
    Гостенино ( преди 1 година )
    Свиквай вече. Едно време трябваше да си избереш дали да си купиш бърз или икономичен автомобил. Дали да е бърз или високопроходим. Дали да е за удоволствие или семеен. Електрическите технологии могат да ти предложат всичко това заедно без да правиш компромиси. Разбира се, че не можеш да сравниш карането на един расов спортист на писта с това кубче, но ако гегата се справя повече от прилично на пистата, то спортния автомобил трудно се справя и с легнал полицай, да не говорим за офроуд
  • #4
    Гост ( преди 1 година )
    Нюрбургринг е легендарна писта, но не разбирам защо тестват Г клас там?!? Не трябва ли да го тестват на някоя разорана нива? Смешно е вече - коли които не са спортни се тестват на писта и после си измислят някакви групи в които са най-бързи - най-бързия 3 тонен СУВ, най-бързия с предно, със задно, с 4 врати...
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно затова тесла ги задминава всички 100-годишни. Вместо да се чудят какво допълнително да добавят към автомобила, за да го правят все по-скъп и най-вече не надежден, за да се превръща клиентът в касичка, която редовно да посещава сервизите, инженерите на Тесла гледат какво могат да махнат от вече съществуващото, за да направят автомобилите по прости евтини и надеждни. Още от първия roadster установиха че скоростна кутия и електромобил не са добра комбинация и я махнаха.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    "4 електромотора с 4 раздатъчни кутии." Ето нагледен пример как 100-годишните правят съвременни автомобили със закостенелите си стогодишни разбирания. За какво му е раздатъчна кутия на електрически автомобил с четири двигателя. Въпреки че в момента вероятно става въпрос за копиейст грешка заради google преводач, всъщност това не са раздатъчни, а четири скоростни кутии, по една на всеки двигател. Най-вероятно е една от тях се е счупила, защото не е приключила заедно с останалите.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Още не съм видял да засяда камък в спирачките.Май е тоталка,но те така са премиумите които ни налагате
fallback
Последни