fallback

Вижте как електрическата G-Class се счупи на „Нюрбургринг“

Прототип на Mercedes-Benz EQG получи сериозна повреда по време на тестове (ВИДЕО)

Изцяло новият електрически офроудър Mercedes-Benz EQG ще дебютира към края на годината, като инженерите на компанията работят усилено върху настройките му. Всъдеходът се тества на „Нюрбургринг“, където един от прототипите получи сериозна повреда.

Видео, публикувано в YouTube-канала Carspotter Jeroen, показва как покритият с камуфлаж електромобил се движи с висока скорост по легендарното трасе, но в един момент шофьорът му спира. От колата се чува силно дрънкане, което идва от долната част, а водачът търпеливо изчаква колегите си.

От описанието на видеото става ясно, че електрическият офроудър е загубил мощност в завоя „Аденауер Форст“ (известен с безкрайните видеоклипове на катастрофи), но когато механиците на Mercedes-Benz пристигат до повредения автомобил снимащият изключва камерата.

Не е известно какво се е случило с колата - може просто да е камък, заседнал в спирачките, или може да е нещо много по-сериозно - като счупена полуоска, например. Каквато и да е повредата, именно това е причината, поради която автомобилните компании тестват своите коли на предела на възможностите им, за да бъдат наясно какво може да се обърка, преди крайният продукт да попадне в ръцете на клиентите.

Серийният Mercedes-Benz EQG се очаква да дебютира към края на 2023 г. или в началото на следващата година. Той ще бъде оборудван с батерия в шасито и 4 електромотора с 4 раздатъчни кутии. Ще има и по-скромна версия, най-вероятно само със задно предаване.

fallback
  • #17
    До 13 ( преди 1 година )
    На Нюрбургринг всичко се чупи. Неслучайно производителите точно там си правят тестовете за максимално натоварване и неслучайно му казват Зеленият ад
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    "Не знам какъв им е скапания проблем, но на практика не се получава. Може би бъркат пробоксуването с остър завой..."За кой автомобил с четири двигателя говориш, че не му се получава на практика? Какво се случва и какви са проблемите?
  • #15
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно това ти обяснявам че е прекалено елементарно когато управляваш всеки един мотор по отделно, да симулираш каквито си пожелаеш режими. И какво общо има спирачката? Със спирачка не можеш да осигуриш сцепление. Влязъл си в някакви филми и не можеш да си обясниш режимите. Със спирачката не осигуряваш сцепление на колелото чиято спирачка си задействал, а осигуряваш въртящ момент на срещуположното колело, защото заради диференциала губи въртящия си момент при буксуване на първото колело.
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    А.М. звучи като 12 цилиндъра,май ?!
  • #13
    Xxx ( преди 1 година )
    Не може да бъде те Гегите не се чупят само"Тойотите и Ланд Ровърите"
  • #12
    Гост ( преди 1 година )
    Теоретично си прав, но фактите говорят в полза на блокиран диференциал. С 4 ел мотора ще е същото като със спирачките - просто няма да ползват спирачките, а ще управляват двигателите. Не знам какъв им е скапания проблем, но на практика не се получава. Може би бъркат пробоксуването с остър завой... но да - лесно биха могли да направят блокировка на бутон - всички ел мотори въртят еднакво и те в Г май са го направили
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    И пак да ти напомня, че добрите инженери добавят нещо към машината за да я подобрят, а гениалните махат нещо за да я подобрят. Поставянето на четири електрически двигателя свързани директно с всяко колело само с помощта на редуктор, всъщност премахват от високопроходимите автомобили нуждата от бързи и бавни скорости, въобще някакви скорости, раздатки, блокировка на диференциали и въобще нуждата от диференциали и съединители. Остава само гол двигател вързан към колелото и нищо друго.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    И защо реши че блокираните диференциали са най-доброто? Това на практика е най лесното решение за софтуера - да върти гумите с абсолютно едни и същи обороти независимо от сцеплението. Но дали това е най-доброто? А при положение, че имаш двигател на всяко колело и той може да се върти с каквито пожелаеш обороти и в която си пожелаеш посока независимо от оборотите и посоката на останалите колела, защо въобще споменаваш използването на спирачки, при положение че въобще няма диференциал?
  • #9
    Гост ( преди 1 година )
    Да допълня - и за сегашните системи с блокиране на колелата чрез спирачки базирано на датчици се твърдеше, че ще са много добри, но като качиш на ролки 3 от колелетата въртят вечно
  • #8
    Гост ( преди 1 година )
    И с това не съм съгласен. Най-добра проходимост имаш при блокирани диференциали и твърди мостове. Цялата еволюция на системите за 4х4 е да постигнат подобна проходимост като подобрят поведението на пътя. Наистина 4 ел. мотора може да постигне най-доброто от двете, но като знам, че това е софтуер за управление... Софтуера не е силната страна на автомобилните производители, но да видим....
fallback
Последни