IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето я електрическата G-Class, която ще се върти на едно място

Излязоха нови снимки и информация за бъдещия Mercedes-Benz EQG

Отдавна е ясно, че Mercedes-Benz подготвя своя електрическа версия на популярния всъдеход G--Klasse, която ще се нарича EQG. по все още непотвъдне информация, електрическият Gelendvagen ще се появи по-късно през тази година, заедно с потенциален обновен дизелов модел. В интернет се появиха нови снимки на електрическия прототип и информация за това, че тази кола преминава през финални тестове.


Mercedes-Benz EQG


Едно от най-хубавите неща за EQG е, че той не жертва отличителния си квадратен вид за аеродинамичната ефективност, която всеки производител на автомобили се опитва да подобри, когато пуска нова електрическа кола. Mercedes-Benz използва други трикове, за да помогне на ръбестия всъдеход да намали съпротивлението. Най-интересният от тези трикове са малките изрези в калниците, докато други примери включват по-гладък дизайн на каросерията и по-аеродинамични колела (този прототип има обикновени колела).

Това са първите снимки, показващи квадратната кутия на концепта на задната врата, където предшествениците помещаваха резервната гума, а сега тук е скрито оборудването за зареждане. Що се отнася до зареждането и батериите като цяло, няма информация за спецификациите им, както и за автономния пробег на всъдехода. От Mercedes-Benz заявиха само, че ще предложат опционален пакет с разширен обхват, който използва специална химия на силициев анод в батериите.


Mercedes-Benz EQG


Това ще увеличи енергийната плътност с 20-40% в сравнение с традиционната батерия, което трябва да осигури увеличен обхват за батерия със същия размер. Иначе EQG ще се задвижва от четири електрически мотора, по един на колело, произвеждащи все още неразкрито количество конски сили, но Mercedes-Benz ни уверява, че всъдехода ще има „огромно сцепление и отлично управление“.

Интересното за сериен автомобил решение с четири електромотора ще позволи на EQG да изпълнява "G-завои" в стил танк, където двигателите на лявото и дясното колело се въртят в противоположни посоки и превозното средство се върти на място.


0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това нещо както и 99% от новите G класите никога няма да влезе в гора. Така че няма особено значение как ще го направят. Ще се кара само по асфалт и градско така или иначе. Истинската G клас със тесните цели мостове я спряха от производство преди 2 години. Последните произведени бройки са 2021 G300 CDI Professional 184 коня. В момента могат да се намерят втора употреба такива на малко километри и на доста солени цени.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Само къде танка р на вериги и се завива като се блокира едната верига нишо общо с тоя клузет оъ снимката
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 5 ( преди 1 година )
    А правиш ли сметка, че това чудовище на градско ще харчи под 20 киловатчаса на 100 км, защото при ниски скорости аеродинамиката няма особено значение, а повишената консумация при ускорение заради високото тегло, се компенсира при намаляване на скоростта чрез регенеративно спиране и връщане на изхабената енергия обратно в батерията? Тоест на офроуд ще харчи по-малко на 100 км, отколкото на магистралата, защото при офроуд аеродинамиката няма значение.
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Това не му мърдат 30-40кв на 100, ако пък си някъде на офроуд м 100км няма да мине, та затова му трябва всичко в него да е част от батерията, и в капака и във вратите може и в джантите ахаха немски инжинери.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    10 000 броя за октомври-декември миналата година и 25 000 за цялата 2022г
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Дори не е на специална платформа извън града пробега ще е смешен дори в сравнение с EQS SUV
  • #2
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До анонимника #1 ( преди 1 година )
    Ривиан отдавна е с четири ел мотора и не къса нищо , ама ти откъде да знаеш такива работи ! Даже и моторите не са в колелата , ама това ще ти дойде сложно , за да осмислиш .
  • #1
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Хаха двигатрли в колелата за офроуд джип само от вибрациите в комбинация с теглото им ще ги късат за нула време