IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Бъдещето на Honda e хибридно, поне до 2030 година

Японският производител работи върху ново поколение двигатели e:HEV

Бъдещето на Honda също ще бъде хибридно, поне докато преходът към 100% електрическа мобилност не бъде напълно завършен. Това обявиха от ръководството на компанията на пресконференция, на която представиха плановете си развитие на системата със смесено задвижване до края на десетилетието.


Honda


Японският производител проучва как да направи автомобилите си по-ефективни, използвайки двигатели от следващо поколение, батерии с вграден капацитет и нови платформи. Бъдещите хибриди на Honda ще се отличават с еволюцията на сегашното задвижване e:HEV и ще бъдат базирани на нова, по-твърда и по-лека платформа.

Тази нова пълна хибридна система - точно като настоящата, може да се използва в три различни режима на шофиране. Това са EV режим, т.е. само с електрическа тяга, хибриден режим, т.е. с електрически мотор, задвижван от двигателя с вътрешно горене като удължител на пробега, и режим „двигател“, като ДВГ е директно свързан към колелата чрез пакет съединител.


Honda


Новите задвижвания ще използват нови 1,5 и 2,0-литрови двигатели с цикъл на Аткинсън с директно впръскване и няколко иновативни функции, комбинирани с нова автоматична скоростна кутия Honda S+ Shift. И накрая, при някои модели ще има и възможност за електрическо задвижване на четирите колела E-AWD с втори електрически мотор, разположен на задната ос.

За да постигне въглеродна неутралност до 2050 г., Honda се стреми електрическите превозни средства с батерии и горивни клетки да представляват 100% от световните й продажби до 2040 г. Като се има предвид настоящото голямо търсене на хибридни автомобили, компанията обясни, че през следващите години ще продължи да разработва нови напълно хибридни модели, поне до края на преходния период към електрически коли, който се очаква да бъде през 2030 г.


0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Охотник ( преди 4 месеца )
    Honda ми бяха любима марка. Но от 15 години промениха глокса, в грешна посока. Както и всички японски производители. Китайците се възползваха, от този период, и за 15 години. Напреднаха технологично, до степен да са заплаха. За всички наложени производители. И то сега и веднага. Така, че колелото се върти напред. И китайците ще са лидери, във авто-бранша до 5 години. Защото всички искаме да караме среден клас автомобил, на реалната му цена. Без да ме съдират, през гаранционният период.
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До 10 ( преди 4 месеца )
    Пишеш така защото не си разбрал статията и след обясненията. През 2030 никой не говори за 100% дял на електромобилите, а просто те тогава ще е преходът към електромобили. Тоест около 2030 година се очаква над 50% от ново продадените автомобили да са електрически. Както виждаш чак за през 2020 година логично се очаква пазара да е преминал на 100% електромобили. Дотогава ще са изградени както зарядна инфраструктура така и производствени мощности за евтина електрическа енергия
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    #6, всички пишат че се стремят да се електрифицират напълно до 2030 година, но такъв откровен стремеж може да имат само европейски производители, които очакват да ги спасяват правителствата. Стана ясно, че европейските производители не могат да продават нито електрически, нито ДВГ коли, тъй че те наистина ще правят каквото им се нареди от Брюксел и ще очакват компенсация. Японците пишат такива работи, щото има бая народ, дето ще се настрои негативно ако не пишат, ама иначе ги болят малките чорки
  • #9
    6 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Електрическите коли не стават, ако не сте го разбрали купете си и пишете как е, за магистрала не стават, зареждането е скъпо, а когато излезем на свободният пазар ще е непоносимо скъпо. В момента ток дори няма, всичко отива за Украйна и това което недостига се внася на космически цени. Да не говорим колко се обезценяват и е абсурдно да се вземе такава кола която после е на 30% от началната инвестиция.
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Коментарите отново са се напълнили с функционално неграмотни антиелектрици.
  • #7
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Слушам сър! ( преди 4 месеца )
    "Гост ( преди 59 минути )Ще слушате Акио Тойода за хибридите." На кои японци да вярваме? На тези от статията които предвиждат да продават 100% електромобили през 2040 или на Toyota която нито през 2050 нито през 2100 И абсолютно никога никога никога никога никога не смята пазарния дял на електромобилите да стане повече от 30%? Вие на кого ВЯРВАТЕ? Тези от honda сигурно са чели моите коментари и ги повтарят. Мразите ли тези японци заради това?
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До долните ( преди 4 месеца )
    Не е лошо да спрете да четете само заглавията! Това пропуснахте ли го? "ще продължи да разработва нови напълно хибридни модели, поне ДО КРАЯ на преходния период КЪМ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ коли, който се очаква ДА БЪДЕ ПРЕЗ 2030 г." Дали точно за това говори гуруто Тойода?
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Турбо ( преди 4 месеца )
    Само да не е трицилиндров хибрида.
  • #4
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 4 месеца )
    Ще слушате Акио Тойода за хибридите.
  • #3
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 4 месеца )
    Японците са единствените с останал здрав разум.