IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Как ще изглеждат колите през 2100 година?

Глобалното затопляне ще се отрази и на автомобилната индустрия

Глобалното затопляне е по същество общ израз, предназначен да опише различни климатични промени. В основата си обаче това е свързано с повишаването на температурата на въздуха на нашата планета до нива, които биха могли завинаги да променят климата и съответно начина ни на живот.


зима път


И това не е измислица, както все още вярват някой хора. Преди години в Европа имаше свирепи зими, като температурата се задържаше под нулата в продължение на месеци. Сега на много места на континента валя сняг за 1-2 дни през януари, а сега навън времето повече прилича на пролет. Всичко започна да се променя преди около десетилетие с непрекъснато покачване на температурите, правейки снеговалежите почти невъзможни

Според Националната администрация за океаните и атмосферата, когато нашите календари отчитат 2100 година, температурите на въздуха може да са с около 5,4 по Целзий по-високи от сегашните. Може да не изглежда много, но подобно увеличение означава катастрофа. Представете си какво означава това в летен ден в град, направен от стомана и бетон.

Всичко това накара някои хора да започнат да дават идеи, чието реализиране ще позволи на хората да оцелеят в новите условия. Част от тях са свързани с автомобилите, които също трябва да бъдат предпазени по някакъв начин от глобалното затопляне. И една от тези идеи е на шотландския бизнесмен Питър Варди, който създаде „топлинен щит“


Volkswagen


В случая той е поставен VW Golf от следващото поколение, които изглежда оставен в пустиня. Тънките колела с гуми с дълбоки грайфери се предполага, че са устойчиви на топлина, независимо дали става въпрос за топящ се асфалт или горещ пясък. Каросерията също е различна, като отпред автомобилът получава голяма мрежеста решетка, за да помогне с охлаждането и черен нюанс върху предното стъкло, за да помогне за изпращането на поне част от топлината обратно там, откъдето идва.

Позицията на Golf също е по-висока, тъй като вероятно ще трябва да се движи по неравен терен в това ужасно изглеждащо бъдеще. Разбира се, колата може да не бъде VW, а годината да не е 2100, но някой може ли да гарантира, че след време автомобилите няма да имат нужда от подобно устройство?


0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Ще трябва да видя за да повярвам
  • #9
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Ал ( преди 2 години )
    След 100г. няма да има коли защото няма да има хора. А само - радиация.
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Така ще изглежда ( преди 2 години )
    Жипки! Жипки насякъде.
  • #7
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Х ( преди 2 години )
    Само руските коли няма да се променят,дори могат да минат от въглища на животинска тяга ?
  • #6
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Абсолютни глупости! През 2100 автомобилите ще са енергийна единица, която ще събира енергия от слънцето и вятъра. Колелетата им почти няма да се виждат. Вътре няма да има волан, а само страничен стик за редките случаи, когато е нужно ръчно управление, което няма да е директно, а само ще подава информация към изкуствения интелект. Автомобилите ще могат да се нареждат в редици под формата на автовлак. Така ще пътуват бързо, безопасно и икономично. Вероятно няма да може да бъдат притежавани.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Oxo boxo ( преди 2 години )
    Ша поживея, ша видя!
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Тогава ще се придвижваме със съвсем друг транспорт, дори и много по-рано от 2100 година.
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Това с черното стъкло което отразява слънчевите лъчи и ги изпраща обратно, направо ме накара да се смея с глас. Всеки който е учил физика знае, че черният цвят абсорбира най-много слънчевата топлина и се нагрява най-много. Неслучайно слънчевите колектори са боядисани в черен цвят за да усвоят максимално количество топлина. А тези умници боядисали предното стъкло черно за да не се нагрява. И направили гумите тънки, за да не потъват в пясъка. Да не говорим за ДВГ през 2100
  • #2
    8 rate up comment 4 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 2 години )
    Напълно ИЗЛИШНА и НЕуместна статия... кви коли, кви 5 леа бълнува вашият Пешо, та само след 30-40 годин и хората почват да летят на тахита, на наемани коли по въздуха, на градски транспорт тоже горе в небето ... Земята ще остане само да са обработва и да ражда нещо за папане, ако всички не вземем на минем на синтетична изкуствено създадена храна - като астронафтите. Колите остават в античното минало на 20-ти/началото на 21-ви век и край на замърсяването на atm.ни от тез Га3ове ...
  • #1
    11 rate up comment 3 rate down comment
    PLAID ( преди 2 години )
    Ток, водород, ултракондензатори, олекотени каросерии от композитни материали. Смpад и ръжда - в миналото.