IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lexus ще води Toyota към електрификация

Новият шеф Коджи Сато назначава екип, който да ускори преминаването към нулеви емисии

Японският производител Toyota ще промени стратегията си, но не и посоката си на развитие. Това обяви новият главен изпълнителен директор на компанията Коджи Сато, който от 1 април заема мястото на Акио Тойода. Той представи новия управленски екип, чиято задача е през следващите години да ускори електрификацията.


Lexus


Сато обаче беше категоричен, че Toyota няма да се откаже от диферсификацията, която предвижда използване на различни видове горива за постигане на нулеви вредни емисии. За целта на преден план ще излезе производителят на премиум-модели Lexus, чийто шеф досега беше именно новият главен изпълнителен директор на Toyota.

„Когато става въпрос за електрически автомобили, Lexus ще играе ключова роля, тъй като той ще получава новите технологии и първи ще представя новите електромобили. Не мисля, че сме се забавили в проектирането на електрически превозни средства. По-скоро критиките срещу нас са резултат от грешки в комуникацията“, каза Сато при първата си поява през медиите.

Новият шеф на Toyota допълни, че обявените по-рано от него цели за обем на продажбите на модели с нулеви вредни емисии не се променят. Японската корпорация се стреми към 3,5 млн продажби електрически коли до края на десетилетието, като от тях 2,5 млн ще се падат на Toyota, а 1 млн – на Lexus. За да постигне това, Сато назначава нова група ръководители, като идеята е младите хора сред тях да подкрепят опитните мениджъри по пътя към електрификация.

Това ще помогне на японската група да ускори темпото по отношение на електрическите автомобили, но също така и на софтуера, където свързаната компания Woven ще играе все по-централна роля.

„Корпоративната реорганизация ще ни позволи да бъдем по-икономични и модерни, ще променим драстично начина си на работа и това ще доведе до дизайна на по-привлекателни електрически модели за клиентите“, каза Сато.


0 от 500
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Абе шваба ( преди 1 година )
    Азотният диоксид (NO2) е червено-кафяв, силно отровен, лесно втечняем газ. Той дразни лигавицата на очите и дихателните органи, предизвиква хрипове, кашлица, задух. Концентрация от 0,4 mg/dm3 е смъртоносна за възрастен човек.
  • #33
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Абе каскет ( преди 1 година )
    Това че ти не знаеш нещо не означава че не съществува:Aфинитетът на хемоглобина към въглеродния оксид е около 230 пъти по-силен от този към кислорода. Концентрация на газа от порядъка на 667 ppm може да причини превръщането на 50% от хемоглобина в човешкото тяло в карбоксихемоглобин, което води до пристъпи на задушаване, кома или смърт.
  • #32
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Но мога да те уверя че заместването на ДВГ с хибриди е много по-лесно постижимо от това с електромобили, заради ограничените ресурси за батерии.
  • #31
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    "факта, че фините прахови частици от гумите са най-малкия проблем от замърсяването" Ха-ха, как ги постулираш само тия факти..Финните частици са най-големия проблем за здравето. Азотните и въглеродни окиси все пак са газове и са по-летливи, така че е трудно да се каже какви са им критичните концентрации. Разбира се не мога да отговоря еднозначно на въпроса от 30. То дали въобще някой може..
  • #30
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Питам ясно точно и конкретно. Качеството на въздуха който дишат жителите в големите градове кога ще се промени към по-добро? Ако автомобилите бъдат заменени с хибриди или ако бъдат заменени с електромобили? Моля за точен ясен и конкретен отговор?
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Извинявам се. Наистина не съм прочел внимателно и говориш за 90% само от емисиите на финните прахови частици. За разлика от тебе аз мога да видя грешките и дори да си ги призная и да се извиня на опонента си. Но това по никакъв начин не променя факта, че фините прахови частици от гумите са най-малкия проблем от замърсяването. Това дали можеш да си го признаеш? А дали ще приемеш и ще признаеш че азотните окиси, въглеродния окис и приземния озон са вредни и дори отровни за човека?
  • #28
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 24: Ха-ха, имам чувството че споря със стена. Сори, нямам нерви да ти чета брътвежите. Чети внимателно какво съм ти писал, всичко е ясно, само трябва да го проумееш.
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 24 ( преди 1 година )
    Хайде като си такъв математик да ми кажеш в коя математика при "Евро 6 лимитите за фпч са 4.5 мг/км"Е как тогава това са 90% от емисиите при положение че само въглеродният диоксид е над 100 грама на километър? Не се ли виждаш, че ставаш смешен? И как точно сравняваш вредата от фини прахови частици от износени гуми с вредата от въглероден окис, азотни окиси, приземен озон и всякакви други силно отровни вещества, които правят градовете истински газови камери?
  • #26
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Хайде сметни за 10 години кое колко ще отдели в Китай при настоящия микс, че май на тебе не ти светва? Не ми цитирай колко се отделят от тец, а вземи да сметнеш колко се отделят на 100 км заредени от китайския микс? Защото в китай се внедряват най-много възобновяеми източници на година от целия свят и от година на година замърсяването от електромобилите за 100 км само ще намалява както в китай така и в световен мащаб. Тоест произведената днес кола след 10 години ще замърсява по-малко.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 23: В карбон каунтера за 7000 мили пробег на година, какъвто е средния за Китай, емисиите на Корола хибрид и Модел 3 се изравняват при ток с емисии от 700 гСО2/кВтч, а между Корола с ДВГ и Модел 3 - на 1120 гСО2/кВтч. ТЕЦовете на въглища имат емисии към 1000 - 1200 гСО2/кВтч. Започва ли да просветва в електроталибанската манерка?