fallback

Защо рекордьор на Tesla вече не иска колите на Мъск?

Германецът е изминал около 1,7 млн. км с Model S P85 и е сменил 13 двигателя

Един германец е изминал около 1,7 млн. км със своята Tesla Model S P85, но след толкова много пътуване е решил, че повече няма да вземе кола от същата марка. Защо е стигнал до такова решение след безспорно многото преодолени километри, разказва Spiegel.

 

 

Шофьорът се казва Хансйорг-Еберхард Фрайер фон Геминген-Хорнберг и според изданието е рекордьор на Tesla. Той е запален фен на американската електрическа кола и придобива Model S през 2014 г. И въпреки огромния пробег на неговия електромобил, Фон Геминген е категоричен, че не иска да купи вече нова кола от Илон Мъск, като посочва три причини.

Първата - технически дефекти в двигателя на Tesla. След 8 години сега управлява колата с 13-ти мотор. Благодарение на осемгодишната гаранция, без ограничение на пробега, смяната на двигателите винаги е била безплатна, но тяхното качество не се е променяло, според германеца. Постоянната подмяна е досадна и безсмислена, защото дефектите се появяват отново за много кратко време.

„Това е много разочароващо. Колата ми е със задно задвижване, което явно е особено уязвимо. Но не знам точно какъв е проблемът, а от Tesla никога не го коментират“, казва Фон Геминген.

 

 

Според него автомобилният производител трябва да обясни как са конструирани двигателите, какъв точно е проблемът и как да го отстранят. Но комуникацията е отчайваща, оплаква се рекордьорът.

Втората причина - прогресът на електрически автомобили на други марки. Според Хансйорг фон Геминген, въпреки че би искал да преодолее границата от 2 милиона км с настоящата си кола, следващата не трябва да е Tesla, защото други производители са наваксали в развитието си. И смята, че трябва да внимава със своята Tesla, за да остане технически актуален.

 

 

В Tesla е добре, че софтуерът на автомобила се актуализира през мобилната мрежа. Що се отнася до времето за зареждане и издръжливостта на автомобилите обаче, други производители са „постигнали доста напредък“, смята германецът.

За него следващата кола е Porsche Taycan, но е възможен и Mercedes EQS, като по-големите батерии са решаващ аргумент, но VW и китайските производители също са във възход. „Tesla трябва да положат истински усилия, ако искат да останат напред - добавя Фон Геминген. - Вече има достатъчно други вълнуващи марки“.

 

 

Третата причина - противоречивият шеф на Tesla. Фон Геминген не е безразличен към поведението на изпълнителния директор на компанията Илон Мъск. „Аз съм лично разочарован от него – казва германецът. - Той никога не ме е поздравявал за рекордите. Поздрави ме за 1 милион километра единадесет месеца по-късно с два палеца нагоре в Twitter. Мъск не познава благодарността. Можете да съдите по това колко често уволнява хората си. Възможно е също така да ме избягва точно, защото карам толкова много и тогава могат да излязат наяве слабите страни на автомобила.“

Фон Геминген също така критикува Мъск, че е все по-загрижен да прави пари с колите си и не вижда в него голямо екологично съзнание: „Винаги съм бил малко критичен към него. Начинът, по който се движи напред-назад с частен самолет, например, разбира се е катастрофа от екологична гледна точка, въпреки че е нормално за бизнес лидер като него.“

 

 

fallback
  • #50
    Име ( преди 9 месеца )
    Бах тия километри за толкова време на електромобил. Бах тия двигатели на 100 000 км. по един. Стига лъгахте е не излиза сметката математически.
  • #49
    ivi4 ( преди 1 година )
    Мъск им стана много неудобен на световният елит. С покупката на твитера и с изобличенията как се е манипулирало мнението на хората им бръкна по на дълбоко. Така че очакваме антиреклама по всички фронтове...
  • #48
    Гост ( преди 1 година )
    Който сбърка да си купи Тесла,после не повтаря.
  • #47
    Гост ( преди 1 година )
    Това тесларите много пикливи се извъдихте.
  • #46
    До 42 ( преди 1 година )
    Очевидно и ти си от онези тирани, които не позволяват на семейството да имат собствени желания и ти само ти и единствено ти определяш къде и кога ще се спира. В нашето семейство всеки има право на глас и дори до нашето черноморие спираме поне два пъти заради тоалетна, цигари и кафета. А ако на някой не му се яде сладолед, не му се ходи до тоалетна или не му се пуши, никой не го кара на зор само защото сме спряли. Винаги може да спрем отново при нужда и това не е проблем. Очевидно при тебе е!
  • #45
    Гост ( преди 1 година )
    Осемнайсет електромотора хахахахахахахахахахахахаха
  • #44
    До 40 ( преди 1 година )
    Щом си карал тесла модел s и си я зареждал значи имаш повече опит от мен, защото аз само съм карал. Ще ми кажеш ли на коя зарядна станция я зарежда и за колко време зарежда от 10 до 50%, че ми е любопитно какво ще излъжеш този път! А знаеш ли какво е любопитното? Това че моите наблюдения върху зарядни станции са от местата на които така или иначе спираме за сладолед, цигара и кафе. Почти навсякъде вече са нацвъкали зарядни станции. Само за последните една-две години, преди нямаше почти никъде
  • #43
    Тодор ( преди 1 година )
    Вземай Мерцедеса!
  • #42
    До 38 ( преди 1 година )
    Абе умник, ти като пътуваш кога спираш!?Когато децата имат нужда или когато колата има нужда!!! Ще се нагласям аз режима на децата по време на пътуване, спрямо батерията на колата!! Страшна свобода на предвижване, няма що!!! "Хайде тати, да ядете сладолед, щото Теслата иска ток" - "ама тате на мен ми се спи сега" - няма да спиш сега, сега ще ядеш, щото тесла така иска!И ще спирам де чишаме, когато Тесла иска! Ясно?!?!?Ама ха и калпазани, ще спирате прогреса!!!!
  • #41
    До 37-38 ( преди 1 година )
    Още чакам да ми кажеш електричката която се зарежда за 10-15мин до 90%!!! И да ми обясниш защо всички търсят решение на въпроса с бързо зареждане и голям пробег с едно зареждане, щом няма нужда от това!!! Колко ще се наложи да чакам?!Докато 20 години събереш пари за тесла произведена 2018, да се обедиш сам колко много грешиш?! До 2038?! Ок, ще се върна да ти порчета мозъкоизлиянията и тогава!!!
fallback
Последни