IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нови подробности за Tesla-та за 25 000 долара

Model 2 ще започне да се произвежда през 2025 година

Най-евтиният електрически автомобил Tesla, който ще струва 25 000 долара, ще бъде представен през 2024 година. Тази прогноза обявиха пазарни анализатори от Loup Ventures, цитирани от изданието Teslarati .


Tesla


Очаква се премиерата на най-достъпния модел Tesla да се състои през първата половина на 2024 година, а масовото му производството да започне през 2025 г. По-рано беше съобщено, че колата може да бъде представена през 2023 г., но от Loup Ventures вярват, че това едва ли ще се случи.

Факт е, че Tesla не иска новата електрическа кола да отдалечи клиентите от седана Model 3, който е по-изгоден. Иновацията най-вероятно ще се нарича Tesla Model 2, като още нещо любопитно е, че разработката ѝ се извършва от китайския клон на компанията.

Именно Китай ще се превърне в ключов пазар за модела, въпреки че той трябва да се появи и в Европа. По-рано Илон Мъск каза, че Model 2 ще бъде най-масово произвежданата Tesla - ще се произвежда в тираж по-голям от този на всички останали електрически автомобили на марката взети заедно.

Новата платформа пък ще позволи първоначалната цена да бъде намалена до $25 000. В момента има само едно изображение на модела. Новата Tesla Model 2 е малък хечбек от C-клас с рационализиран дизайн. Основните конкуренти на модела ще бъдат обновените Volkswagen ID.3 и Chevrolet Bolt.

Характеристиките на Tesla Model 2 все още не са известни. Очаква се пробегът на електрическия автомобил да бъде поне 400 км. Интересно е и дали с поскъпването на автомобилите като цяло, цената от $25 000 ще бъде запазена до старта на продажбите.


0 от 500
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    И как разбра за самозапалили се Поршета, чиито собственици са "притискани" от компанията Порше да си траят? Мутри ли са им пратили, за да ги накарат да си траят? Ужас ... то бива фенщина, ама това вече граничи с безумие. Познавам двама човека, които покараха Тесла С и след това ги продадоха с голям кеф. А не е като да са кой знае колко много в БГ, та процента не е никак малък. И в ревютата в youtube не малко хора се отказват поради нереално съотношение цена/качество.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тва от 3 години все такива лъжи да им мръднат малко акциите, колкото Модел 3 може да се купи за 30к долара толкова и тази ще е 25к долара.
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До до долния ми ( преди 1 година )
    42 клас може да си на години, интелектуално си останал в 8ми!!! "не казват" ..... мале ква логика!
  • #23
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До до долния ми ( преди 1 година )
    И без да се интересувам от Тесла, заради голямата медийна патаклама покрая всяко кихане от тяхна страна, знам всичко за тях!За разлика от теб съм и карал 4 от моделите им!Кво стана с работещия прототип на Roadster и камиончето?! Стоят си още не този етап и се чудят всеки месец каква добавка да им измислят да управдаят забавянето!А теорията за забавянето им заради Модел 3 ги разправяйте на някой друг!Поточна линия за Модел 3 няма ама нищо общо с поточна линия за модели като Roadster и пикапа!
  • #22
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Някъде около 42 клас съм. А това че за тебе е тайна не означава че ние не сме чували за два такива модела преди доста години. Има един екип в Европа, който работи за европейски модел и един екип в Китай който работи върху китайския модел. Ти беше ли чул за прототип на roadster, преди да ни изненадат не само с работещ прототип при представянето на камиона, а направо и с тест драйв и возене на гостите на шоуто?
  • #21
    4 rate up comment 0 rate down comment
    До до долния ми ( преди 1 година )
    "не казват" ?! Ти в кой клас си?! Производството на автомобили не е тайна кой коя целунал!!! Прототипи, патентоване на модела, тестове, сертификация, изграждане на поточна линия, тестово производство, финално производство!!! Това отнема години!!И един нов модел колкото и "да не казват" за него,е ясно че го има най-късно на етап прототип! Да си чул за такъв?!?Мъск още не знае дали ще има Модел 2, тук взехте да ги продавате и карате!!!
  • #20
    2 rate up comment 5 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    И въпреки това как завършват 80% от видеата? В крайна сметка клиентите казват че предимствата са повече от недостатъците и пак биха си купили тесла и не съжаляват за избора. А да си видял видео с недоволен порше тайкан? Защото над 50% от батериите им са сменени, като в голяма част от случаите са сменени след самозапалване или поне пушек, но клиентите очевидно са много доволни и видеата се само положителни. Дали не се оказва натиск върху такива видеа, за разлика от Тесла?
  • #19
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    Учудвам се че все още има търсене на Тесла. Явно хората не правят проучаване какво купуват, фенщината им ги заслепява или просто искат да са модерни. Качеството е под всякаква критика предвид цената, клиентското обслужване е трагично, на гаранцията не може да се разчита, не е ясно кога инфраструктурата ще е развита в разумни граници, за да минеш изцяло на електрички и още куп проблеми. В нета е пълно с видеа на собственици на Тесла, които показват дефекти, отвратително клиентско облсужване и т.н
  • #18
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тоест е контрапродуктивно да кажат кога ще започне производството на модел 2. За да имат въобще някакви продажби декември месец в щатите, се наложи да дават 7500 отстъпка, защото всички изчакваха 7500 субсидии от януари нататък и не искаха да купуват на скъпата цена. Точно затова основно правило в маркетинга е никога ама никога да не казваш предварително за по-евтиния модел докато не му почнат реалните продажби, да не говорим за предварително обявяване на дата за намаление на цените.
  • #17
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Е може и да съм объркал годините, но първите продажби на тесла модел y бяха март месец при положение че беше обещано производството да започне септември без да се уточнява кога ще са готови първите бройки. Тоест първите продажби бяха шест месеца по-рано отколкото трябваше да започне производството. Нали не мислиш че това производство се подготвя за два-три месеца и не са знаели, когато са обещавали за септември? Не казват, за да не се откажат клиентите на модел 3, докато почнат продажбите.