IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко време отнема загряването на дизелов двигател през зимата

Експерти посочиха как се разбира, че моторът е достигнал нужната температура

Дизеловият двигател се счита за топъл в момента, в който „парното“ започне да работи - винаги ви съветвам да го определяте на тази основа. Моторите достигат работна температура при 50-60 градуса. При повечето коли при стартиране оборотите се повишават до така наречения режим на загряване, а по-късно падат, например, от 1100-1200 об/мин до 700-800 об/мин.


двигател


Дизеловите двигатели, поради конструктивните си особености, загряват по-дълго от бензиновите. В същото време се препоръчва на всички собственици на автомобили с дизелови двигатели да инсталират подгреватели .

Характеристиките на дизайна на тези двигатели са различни - горивната им камера е направена по различен начин и макар температурата им на горене да е по-ниска, дизеловите двигатели се загряват малко по-дълго. Въпреки това почти никой не загрява съвременните дизелови двигатели, и заради това е добре да има подгревател, който да се включва предварително.

Така , когато водачът се доближи до колата, двигателят му вече е относително загрял от охладителната система, обясняват експерти. Ако нямате такъв то следвайте правилото: През зимата автомобилите с дизелов двигател трябва да се загреят на празен ход, докато парното в автомобила започне да духа топло.


0 от 500
  • #24
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Не ме ( преди 4 месеца )
    Интерисува колко времи загрява поля и тргвам на това скъпо гориво ще седя аз да я подгрявам глупости
  • #23
    5 rate up comment 3 rate down comment
    бачо Кольо ( преди 1 година )
    Моя Кросър започва да духа топло от парното след около 2-3 минути работа,но това се дължи на ел.нагревателя в парното какъвто имат повечето дизелови автомобили вече.Така,че тази статия е доста старичка.
  • #22
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Яко ( преди 1 година )
    Този май е копирал статия отпреди 30 години
  • #21
    7 rate up comment 0 rate down comment
    До Стефан ( преди 1 година )
    Караш ама не чуваш петела .Бензина загрява по бързо.
  • #20
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Тъпо ( преди 1 година )
    Тоя за кой век говори
  • #19
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Рмн ( преди 1 година )
    Колко отнема...? Верният отговор е: много!!!
  • #18
    19 rate up comment 4 rate down comment
    До 11 ( преди 1 година )
    Като гледам каква глупост и небивалица си написал- не си се качвал на кола в живота си. Не се излагай така. Всички ти се смеят тука.
  • #17
    10 rate up comment 48 rate down comment
    Иванов ( преди 1 година )
    А в Германия дори е забранено сутрин да бръмчиш на място. Палиш и тръгваш. Тва е заради екология- сутрин на студено , ДВГ бълва най-много отрови. Плюс това в движение , мотора загряеа.много по-бързо. В крайна сметка, дизела е едно огромно недоразумени, що се отнася до леки коли.
  • #16
    16 rate up comment 7 rate down comment
    Иванов ( преди 1 година )
    Дори Мондеото ми от 2003 година , има електрически подгревател на антифриза и съответно парното дори на -15 , тръгва след няколко минути. Нагреватела е много сериозен- нещо като подгревни свещи- 3 бр в един алуминиев корпус. Това делече не значи , че мотора е загрял. А некой по-дърт дизел , ако требва да го чакаш на място да започне да духа топло- тва значи въобще да не ходиш на работа. Ще си го чакаш до обяд. Всички съвременни автомобили са направени да палиш и след 2 мин да тръгваш.
  • #15
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Качо ( преди 1 година )
    Това е само за автоматичните кутий ,след запалване колата да поработи поне 2мин. на място