Всеки производител е трябвало да обявява сервизна акция повече от веднъж. Това изобщо не е доказателство за проблемност на машините, а по-скоро за вниманието на компанията - всеки прави грешки, номерът е тя да бъде открита и коригирана навреме. Самите компании се грижат за репутацията си и често алармират предварително, дори ако дефектът изглежда странен и вероятността за неговото проявление клони към нула.
Основното в случая е, че безопасността винаги е на първо място за всеки производител. Нека си припомним за най-нелепите и забавни дефекти, които бяха обявени през тази година.
Най-нелепите дефекти, довели до сервизни акции (ГАЛЕРИЯ):
В своя завод в Молсхайм компанията не само контролира параметрите на затягане на крепежните елементи, но и проверява използваните инструменти. Оказа се, че проблемът се отнася до едно копие на версията от 2018 г. Bugatti заплати ремонта и транспортирането на автомобила от и до сервизния център.