Всеки производител е трябвало да обявява сервизна акция повече от веднъж. Това изобщо не е доказателство за проблемност на машините, а по-скоро за вниманието на компанията - всеки прави грешки, номерът е тя да бъде открита и коригирана навреме. Самите компании се грижат за репутацията си и често алармират предварително, дори ако дефектът изглежда странен и вероятността за неговото проявление клони към нула.
Основното в случая е, че безопасността винаги е на първо място за всеки производител. Нека си припомним за най-нелепите и забавни дефекти, които бяха обявени през тази година.
Най-нелепите дефекти, довели до сервизни акции (ГАЛЕРИЯ):
Френската компания изтегли една хиперкола заради... болт. Това се наложи, след като се оказа, че един от двата монтажни болта в предната подрама е затегнат със сила от 9 нютон-метра вместо минимално допустимите 19. Производителят научи за това по време на вътрешния контрол на качеството на произвежданите машини.