Миналата неделя, 20 ноември, къща Osenat организира търг в Breteuil, на 90 превозни средства от френски марки: Peugeot, Renault, Citroën, Panhard... Всички модели "находка от хамбари" принадлежат на едно и също семейство. Оценките започват от $100.
Търгът бе наречен „90 спящи красавици”, като се има предвид некарани от години превозни средства. Тази колекция от автомобили принадлежи на семейство Минард, собственици на сервизи на Citroën от много години. Логично много модели с шеврони са част от предлаганите коли.
Но са представени и други френски марки, някои от които, като Panhard или Grégoire, вече не съществуват. Общо 90 превозни средства, заровени в различни семейни бараки, бяха в очакване да намерят новия си собственик... и своята втора младост! Голяма част от колите се продават скъпо, но има и такива за "без пари". Оценките на превозните средства варират между 100 и 20 000 евро за по-редките коли.
Семейство Минард се раздели с тази колекция, чиято реставрация не можаха да завършат, поразени от броя на превозните средства, натрупани под техните навеси. Сред всички модели, предложени за продажба, около тридесет датират от преди Втората световна война.
Сред по-интересните екземпляри са две коли Peugeot - 201 от 1920 г. и 301 CR от 1933 г. Една от звездите, поне тази с най-висока оценка, е не друг, а Citroën SM от 1973 г. Голямата туристическа спортна кола от онова време се оценява на между 15 000 и 20 000 евро.
Още снимки на автомобилите от колекцията - вижте в галерията:
Представете си, че вашето Ferrari е паркирано пред ресторанта, отварят ви задната дясна врата и вие се озовавате на просторния втори ред. С пускането на кросоувъра Purosangue това става реалност, но в края на 70-те години подобна фантазия звучи щуро. Jankel Group го прави, като подготвя уникален седан Ferrari Le Marquis, базиран на Ferrari 400i/412i.
Британското студио удължава междуосието, поставя луксозна седалка и разширява списъка с допълнително оборудване. Клиентът може да поръча облицовка с фурнир орех, обновен кожен интериор, килими Wilton, както и цветен телевизор, стерео уредба и минибар. Преобразуването в седан е оценено на 33 хиляди паунда, а всички опции - почти 19 хиляди.
По-популярни модели, които без съмнение ще върнат спомените на възможно най-много хора, също бяха част от продажбата, като Citroën DS и 2CV, Renault 4L и R5 или дори Peugeot 204 и 405... На търга имаше и две превозни средства от 2000-те: Citroën Saxo и C5.