IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-надеждните хибриди на пазара

В списъка са посочени и трите най-разочароващи модела

Хибридните автомобили комбинират традиционен двигател с електрически мотор, за да осигурят подобрена икономия на гориво. Интелигентната технология им позволява да жонглират между двата източника на захранване, давайки на собствениците допълнително предимство, което им позволява да не се притесняват, че трябва да зареждат батериите си.


хибриди


В същото време обаче тези автомобили имат повече части и оборудване, които могат да излязат от строя и затова при избора им трябва да се внимава. Британското издание What Car? съвместно с компанията MotorEasy направи проучване на надеждността, за да установи кои са хибридите модели, които трябва да осигурят безпроблемно шофиране, както и тези, които ще разочароват.

За целта е проведено допитване сред 25 000 собственици, които е трябвало да посочат дали автомобилите им са претърпели някакви повреди през последната година, а също така колко е струвал ремонтът и колко време е отнел. Данните са използвани за съставяне на топ 10 на най-надеждните хибриди на пазара, а след това са посочени и трите най-разочароващите модела.

Топ 10 на най-надеждните хибриди (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #5
    21 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Първи е Хюндай с 100% надеждност, но извадката е от 2020 г. до сега. За сравнение, десети е Тойота Ярис с 98% надеждност, но там извадката е в диапазона 2011-2022. Страхотна класация.
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Да ама ако ги няма тия неща за да нщувеличиш мощността на един двг трябва да увеличаваш обем цилиндри или и двете със съответните последствия от това
  • #3
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Хибрид, турбо и прочее са допълнителни усложнения за всеки ДВГ които го правят определено по-ненадежден и оскъпяват излишно, за мен лично 10-те хиляди откори които си бяха 30% реални не бяха оправдани и пропуснах хибрида. Тези пари ще отидат за нещо по-смислено.
  • #2
    19 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Ами ти не си разбрал,че най-проблемната част са 12 волтовите батерии, наречени акумулатори,а не батериите на хибрида.
  • #1
    7 rate up comment 22 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Демек излиза, че най-проблемните зони на хибридите са батериите. Нека още електрофилите са дрънкат, колко са безпроблемни пасаторите. Да не говорим, че във всички класации за надеждност флексовете са на дъното и винаги Тресла е водач, от долу на горе, демек пълен траш.