IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota: Хибридите помагат повече на околната среда от електромобилите

Според японците пътят към постигане на нулеви вредни емисии е различен от този на останалите производители

Японският производител Toyota предполага, че неговите хибридни превозни средства могат да помогнат повече за намаляване на вредните емисии от електрически превозни средства. Както е известно, компанията е най-големият производител на автомобили със смесено задвижване, но изостава от конкуренти при колите, задвижвани изцяло на ток.


Toyota RAV4


Според ръководството на Toyota, пазарът все още не е готов да електрически превозни средства, въпреки огромния скок на интереса към тях. Затова и в японската компанията продължават да държат на мнението си, че трябва да предлагат множество опции за задвижване, оставяйки решението на клиентите си.

„Изчисленията на Toyota показват, че 300 000 продадени хибридни автомобила намаляват вредни емисии колкото и 90 000 електрически превозни средства“, коментира вицепрезидентът на австралийското подразделение на марката Шон Ханли, цитиран от изданието Electrek.

Топ-мениджърът допълни, че Toyota не се противопоставя на електрификацията, но въглеродната неутралност не бива да бъде разглеждана само от една страна – тази на електромобилите. В компанията са съгласни, че въглеродът е проблем и че трябва да се предприемат стъпки в тази посока, но това може да стане и по други начини, а не само със залагане на електрически превозни средства.


Toyota bZ4X


Наскоро Toyota пусна на пазара първия си изцяло електрически SUV. За съжаление обаче, bZ4X беше почти веднага изтеглен в сервизите заради производствен проблем, който може да причини падане на колелата по време на движение. Японците твърдят, че са разрешили проблема и bZ4X отново е на пазара, но не е ясно дали интересът към него ще се запази.


0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Г.Д. ( преди 1 месец )
    А така, плюйте я таз тойота плюйте я. А утре като се качите на голфу модел '98 пак я оплюйте:)
  • #29
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Това с излизането на либерализирания пазар от първи януари съществува само в твоята глава и дори не се споменава никъде в интернет освен в твои изказвания. Най-малкото, че цените се да говорят от 1 юли до 1 юли на другата година, тоест преди първи юли 2023 година нищо няма да се промени. А какво сме обещали и какво ще изпълним са съвсем друга бира. Обещали сме че ще излезем на либерализирания пазар до 31 декември 2025 година, ама ще се отметнем както винаги. Поне имаме основателна причина.
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    От 1.01.2023 тока за битовите потребители минава на свободния пазар,ще зареждаш евтино само в мечтите си в електрическата си глава.Дааа, ти все още си абонат на бензиностанциите.На ток ти е само вибратора и телефона, зареждани безплатно с фотоволтаици когато пече слънце.
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    200 квтч ще заредиш батерията максимум два пъти и ще караш максимум 800 км месечно.
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Колко километра ще караш с евтино зареждане?До 200 на отиване и до 200 на връщане.
  • #25
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    До 23. Токът ще е евтин още много кратко време.Предвиждат да се въведат две тарифи.Една с евтин ток за домашно потребление да 200 квтч,втора скъпа над 200 квтч за тарикати с електрокари.
  • #24
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    22, руските *** на вибратори ли карате? Копейките не ги ли приемат на Слънчака?
  • #23
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Така е. Токът зареден от контакта за 9,50 лв, след десетина дни шофиране свършва и трябва при прибиране в гаража отново да включиш автомобила в контакта , което ти отнема 10 секунди, а сутринта да изгубиш още 10 секунди да го изключиш от контакта и да караш следващите 10 дни по 50 км на ден. Почти същото е с другите автомобили, но трябва да ходиш на специално място наречено бензиностанция и да платиш 100-200 лева за същите километри на всеки 10 дни, за да не ти свети лампата на резервоара
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    До 13. Тесла е като вибратора,свършва му батерията,когато ти трябва.
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    И кое е дивотията бе чу гун.Какво замърсява един двг сравнен с въглишна централа смотанякпрост