IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota: Хибридите помагат повече на околната среда от електромобилите

Според японците пътят към постигане на нулеви вредни емисии е различен от този на останалите производители

Японският производител Toyota предполага, че неговите хибридни превозни средства могат да помогнат повече за намаляване на вредните емисии от електрически превозни средства. Както е известно, компанията е най-големият производител на автомобили със смесено задвижване, но изостава от конкуренти при колите, задвижвани изцяло на ток.


Toyota RAV4


Според ръководството на Toyota, пазарът все още не е готов да електрически превозни средства, въпреки огромния скок на интереса към тях. Затова и в японската компанията продължават да държат на мнението си, че трябва да предлагат множество опции за задвижване, оставяйки решението на клиентите си.

„Изчисленията на Toyota показват, че 300 000 продадени хибридни автомобила намаляват вредни емисии колкото и 90 000 електрически превозни средства“, коментира вицепрезидентът на австралийското подразделение на марката Шон Ханли, цитиран от изданието Electrek.

Топ-мениджърът допълни, че Toyota не се противопоставя на електрификацията, но въглеродната неутралност не бива да бъде разглеждана само от една страна – тази на електромобилите. В компанията са съгласни, че въглеродът е проблем и че трябва да се предприемат стъпки в тази посока, но това може да стане и по други начини, а не само със залагане на електрически превозни средства.


Toyota bZ4X


Наскоро Toyota пусна на пазара първия си изцяло електрически SUV. За съжаление обаче, bZ4X беше почти веднага изтеглен в сервизите заради производствен проблем, който може да причини падане на колелата по време на движение. Японците твърдят, че са разрешили проблема и bZ4X отново е на пазара, но не е ясно дали интересът към него ще се запази.


0 от 500
  • #20
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като цяло автомобилния парк е най малкия проблем-както за замърсяването с СО, така и с фпч. Първият студ ще ни го покаже. Да не говорим че на тези цени на петрола, в Европа трябва да намалим вноса поне на половина
  • #19
    1 rate up comment 6 rate down comment
    до 18 ( преди 1 година )
    Е, те това е уникална дивотия. Една от много изписани тук.
  • #18
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако тока ти е от въглища един двг замърсява по-малко от един ел мобил
  • #17
    4 rate up comment 1 rate down comment
    До 16 ( преди 1 година )
    Кое е дивотия че въглищата замърсяват ли? Иначе е ясно че от големите пазари в Европа има най-голям смисъл от електромобили защото хем тока е сравнително чист (без Полша) хем разбира се петрола го внасяме
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Уникални дивотии! Очаквано, че родните разбирачи ще се съгласят.
  • #15
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До 14 ( преди 1 година )
    Той е писал изрично че това е ако тока е чист като в Норвегия, Франция, Канада и т.н. а тока в Китай, Индия, Индонезия, Полша и т.н. е главно от въглища така че на такива места 1 хибрид замърсява долу-горе колкото 1 електромобил
  • #14
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До 11 ( преди 1 година )
    А защо са избрали точно тези цифри? 300 000 срещу 90 000Съотношението е същото и при 300 и 90, както и между 30 и 9?Дори да приемем за верни твоите данни, 21 милиона хибрида за всички времена, се равняват на 6,3 милиона електромобила, а само тази година ще бъдат произведени над 10 милиона. 2,5 милиона хибрида за миналата година се равняват на 750 хиляди електрички, а Тесла продаде 940 хил. Тази година ще продаде 1,4 милиона, а Тойота ще успее ли с 4,6 милиона хибрида?
  • #13
    7 rate up comment 1 rate down comment
    TSLA ( преди 1 година )
    "Хибридът е като русалката: ако ти трябва риба, получаваш жена; ако ти трябва жена - получаваш риба" - Carlos Ghosn. Ако ръководството на Тойота каже друго, на другия ден няма да е ръководство на Тойота :D
  • #12
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Апропо, за Австралия където токът е с СО2 отпечатък от 650 г/кВтч, един хибрид като Тойота Камри има емисии сравними с един електромобил като Тесла Модел 3. Тия 300к хибриди с намаляване на емисиите колкото 90к електромобила са в случай че електромобилите се зареждат изцяло от ВЕИ, което може да бъде валидно само за Норвегия.
  • #11
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    До 9: Ха-ха, да ти имам изходните данни. Тойота са продали над 21 милиона хибрида до началото на 2022, като само за 2021 са 2.5 милиона.