Ако разгледаме сегмента на спортните и луксозните автомобили, става ясно, че все по-често повечето марки прибягват до нови, по-ефективни и по-малки двигатели, които са свързани с електрификацията, за да продължат да предлагат високи нива на производителност и мощност. Перфектният пример е новият Mercedes-AMG C 63 S E Performance, който предлага най-голямата мощност досега със своите 680 к.с., след като се превърна в plug-in хибрид, базиран на 2,0 бензинов двигател.
И ако мнозина производители са се предали, има и други, които продължават да бягат от електрификацията, като в много случаи дори успяват да се справят без турбото. Ето 10 легендарни двигателя, които поддържат традицията жива.
10 мотора, които устояват на електрификацията (ГАЛЕРИЯ):
Въпреки че бъдещето на марката е електрическо, както наскоро ни показа новият модел на марката Spectre, британски производител продължава да използва V12 двигател. Моноблокът с обем 6749 куб. см използва двойно турбо и засега успява да се опази от електрификация. При големия SUV Cullinan този величествен мотор развива 571 к.с. и 850 Нм въртящ момент, достъпен още при 1800 об/мин.