IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пожарникари използваха 55 000 литра вода, за да загасят горяща Tesla Model S

Борбата с огъня от запалилия се електромобил е продължила повече от два часа

Малко преди 11 часа сутринта във вторник, 15 ноември, Доброволната пожарна компания Morris Township получава обаждане за горящ автомобил на междущатска магистрала 80 в централна Пенсилвания. Няколко часа по-късно с помощта на хиляди литри вода електрическата Tesla, която е предизвикала пожара, най-после е загасена и може да бъде преместена безопасно от пътя.


Tesla пожар


За щастие никой не е пострадал при инцидента, при който чисто това Model S (доставена е на собственика предишния ден) се удря в отломки на пътя. Според един от пътниците в автомобила, след сблъсъка от долната част на електромобила започва да излиза дим. В колата има трима души и куче, които се излизат веднага.

Те изваждат голям късмет, защото Model S пламва почти веднага и изгаря напълно. Пожарникарите от Morris Township пристигат бързо и изливат две цистерни с вода (15 141 литра), но това се оказва недостатъчно, за да се потушат пламъците. На мястото пристигат три екипа на други пожарни команди, които използват още 45 425 литра, за да загасят огъня.


Tesla пожар


Така се оказва, че за потушаване на пожара си използвани над 55 000 литра вода. Това е значително повече от нормален автомобилен пожар, за който са нужни около 1900 литра вода, твърдят от противопожарната служба.

„Заради литиево-йонната батерия на превозното средство, потушаването на този пожар ще изисква допълнителни цистерни, тъй като превозното средство ще продължи да се запалва отново и да гори яростно на моменти. Бяха нужни повече от два часа непрекъснато изливане на вода върху автомобила, тъй като батерията започваше да се запалва отново и да задържа високи температури“, обясниха от Morris Township в страницата си във Facebook.


Tesla пожар


0 от 500
  • #11
    23 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    До колегите 1 и 7 - водата за гасенето е бял бодил, за производство само на 1 килограм литий се използват 500 000 галона (около 2 милиона литра) вода, а колко литий има в една батерия... Да не говорим, че никела и медта са металите с най-висок въглероден отпечатък при добиването им. Теслончетата и електрофилчетата просто повтарят някви мантри ама твърдо отказват сами да си напишат домашното... и накрая зареждат с ток от Брикел :D :D :D Не е лесно да ти е празно междуушието, но не е и оправдание!
  • #10
    4 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Сума ти коментатори, супер спецове. Дали някой от тях знае че от повече от две години се продават електрички чиито батерии не се палят, не струват скъпо и не използват екзотични хим.елементи?
  • #9
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Е на това му викам аз да пръскаш екология! Чисто, свежо, зелено... а ко стана с мантрата: Те новите не се палят? Палели се и как весело пламтят а ;)
  • #8
    15 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Абе важно е да сме екологични и да се борим с глобалното затопляне!
  • #7
    28 rate up comment 4 rate down comment
    Муахаха ( преди 1 година )
    И екологичния ефект от тая тесла изгоря в отровни пушаци и десетки хиляди литри замърсена вода изтекла в природата!!!
  • #6
    20 rate up comment 6 rate down comment
    До 4 ( преди 1 година )
    Като гледаш гората на 2м от пожара, що па да не оставят колата да си се рагори хубаво и да разпали всичко около нея ... то следващия дъжд ще загаси всичко! Па ако не завали, каквото има да гори ще изгори и ще си изгасне само ..... От къде се люпите такива капаците бре?!?!?
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Процесът на заваряване е един вид късо съединение, щом е възможно да се заварва под водата, тези защо си мислят че ще загасят батерия дала на късо заради механична повреда.
  • #4
    19 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като гледам резултата е можело да си спестят цялата работа и 55кубика вода, защото реално пожарът е бил спрял когато е до изгоряла напълно.
  • #3
    20 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако я оставят да гори колко време ще гори цял ден ли някой знае ли? Да не се окаже че с гасене гори 3 часа а без гасене ще си загасне половин час по-късно сама :D
  • #2
    14 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нормално в батериите явно има магнезии тва няма гасене