IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пожарникари използваха 55 000 литра вода, за да загасят горяща Tesla Model S

Борбата с огъня от запалилия се електромобил е продължила повече от два часа

Малко преди 11 часа сутринта във вторник, 15 ноември, Доброволната пожарна компания Morris Township получава обаждане за горящ автомобил на междущатска магистрала 80 в централна Пенсилвания. Няколко часа по-късно с помощта на хиляди литри вода електрическата Tesla, която е предизвикала пожара, най-после е загасена и може да бъде преместена безопасно от пътя.


Tesla пожар


За щастие никой не е пострадал при инцидента, при който чисто това Model S (доставена е на собственика предишния ден) се удря в отломки на пътя. Според един от пътниците в автомобила, след сблъсъка от долната част на електромобила започва да излиза дим. В колата има трима души и куче, които се излизат веднага.

Те изваждат голям късмет, защото Model S пламва почти веднага и изгаря напълно. Пожарникарите от Morris Township пристигат бързо и изливат две цистерни с вода (15 141 литра), но това се оказва недостатъчно, за да се потушат пламъците. На мястото пристигат три екипа на други пожарни команди, които използват още 45 425 литра, за да загасят огъня.


Tesla пожар


Така се оказва, че за потушаване на пожара си използвани над 55 000 литра вода. Това е значително повече от нормален автомобилен пожар, за който са нужни около 1900 литра вода, твърдят от противопожарната служба.

„Заради литиево-йонната батерия на превозното средство, потушаването на този пожар ще изисква допълнителни цистерни, тъй като превозното средство ще продължи да се запалва отново и да гори яростно на моменти. Бяха нужни повече от два часа непрекъснато изливане на вода върху автомобила, тъй като батерията започваше да се запалва отново и да задържа високи температури“, обясниха от Morris Township в страницата си във Facebook.


Tesla пожар


0 от 500
  • #31
    3 rate up comment 7 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    Има една наука която се казва статистика. Тя казва, че на база изминати километри, тесла се пали около 8 пъти по-малко отколкото автомобилите са с ДВГ. Толкова със опорките. Вярно е че трудно се гаси като веднъж се запали, но пък се пали много по-рядко.
  • #30
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Другаре електричаре, искам само да наблегна на един факт от статията "изваждат голям късмет, защото пламва почти веднага..." и да ви припомня как Тесла доста редовно НЕ ПУСКА пасажерите си да излязат - съчетавайки двата факта излиза, че е доста кофти да си в тоз кошник...
  • #29
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Разпеделената сметка показва, че по-добре да се кара дизелов автомобил
  • #28
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Муахаха ( преди 1 година )
    До TSLA - що бе, ти ще си купиш ли някога Тесла :-) :-) :-) :-) Сам си уби теориите от последните месеци! Как тесла ще продават по 20 000 000 коли на година, като всеки Пешо, Гошо, Джорд и Махфред не си купят Тесла?!? Пийте ги тия хапчета редовно бе! А казват, че българската психодиспансери били занимарени! Щом клиентите им имат достъп до интернет да пишат глупости тук, значи си е много добре! Да поздравиш PLAID от съседната килия!!!
  • #27
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До TSLA ( преди 1 година )
    Абе бая на успяха да излязат! И експлозии на коли с ДВГ има по екшънчетата дето гледаш, когато *** дава да гледаш "лоши" филми! Вземи се образовай малко, па ако не, има една поредица "Ловци на митова" гледай там колко е "лесно" да се самовзриви кола с ДВГ!!!
  • #26
    12 rate up comment 0 rate down comment
    До 23 ( преди 1 година )
    Вероятността пожар възникнал в кола с ДВФ да бъде загасен само с пожарогасител е 10 000 пъти по-голяма от колкото да загасиш пожар в Тесла с пожарогасител!!!
  • #25
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 22: Тази факла пардон батерия в коя част на колата тоест Тесла стои та се пали толкова лесно? Да не би да е на мястото някъде на картера на кола с ДВГ?
  • #24
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Ел.запалки ( преди 1 година )
    Много "еко" горял тоз ел. кокошарник бе! То само заради разхода за вода трябва да ги забранят тия тролейбусни факли!
  • #23
    3 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Вероятността Тесла да се запали е 10 пъти по-малка от кола с двг.
  • #22
    3 rate up comment 12 rate down comment
    TSLA ( преди 1 година )
    Тука един контингент постоянно обяснява как няма да си купи TESLA. Недейте! Аз не искам да виждам всеки Пешо и Гошо с такава. За разлика от пластмасовия резервоар и газовата бутилка, при колите на ток никога няма експлозия и тотална щета на пътниците. Имат достатъчно време да излязат.