IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru представи новата Impreza

Седанът и ръчните скорости отпадат от гамата на модела, появява се версия RS. Но не и за нас в Европа

Японският производител Subaru представи 6-ото поколение на Impreza, което дебютира на автомобилното изложение в Лос Анджелис. Мястото не е случайно подбрано, защото именно там се състоя и премиерата на първата генерация през 1992 г.


Subaru Impreza


Новата Impreza ще се предлага само като хечбек (седанът отпада от гамата), като излиза в три версии - Base, Sport и RS. Първите две са оборудвани с 4-цилиндров „боксер“, развиващ 152 к.с. и 197 Нм, докато RS получава 2,5-литров „боксер“ със 182 к.с. и 247 Нм. Ръчни скорости няма да се предлагат, тоест всички варианти са със CVT, като при Sport и RS има симулиран 8-степенен режим с предварително зададени съотношения на предавките и лостчета за превключване зад волана.

Както и досега, Impreza продължава да се предлага стандартно със задвижване на всички колела. От Subaru обаче посочват, че системата е подобрена и реагира по-бързо, като разполага с векторизиране на въртящия момент.


Subaru Impreza


Външният стил е еволюция на сегашния дизайна на модела. Решетката е малко по-голяма, а фаровете имат по-остра форма. Промените отзад са по-забележими заради вилообразните задни светлини и откритите изпускателни тръби.

Новостите в салона са много повече. Новата Impreza се предлага с 11,6-инчов портретно ориентиран екран на информационна-развлекателната система, която поддържа безжичните версии на Apple Carplay и Android Auto. Подобно на Outback и Legacy, началните версии се предлагат с двойни 7,0-инчови дисплеи.


Subaru Impreza


За по-вълнуващо изживяване при шофиране Impreza, моделна година 2024, получава версия на електронната кормилна рейка с двоен пиньон от WRX. От Subaru са категорични, че това води до подобрена реакция и по-директно усещане при завъртане на волана.

Новото поколение на модела получава подобрена версия на технологията за подпомагане на водача EyeSight. Тя предлага по-широко зрително поле и може да разпознава велосипеди и пешеходци на кръстовища. Превозните средства, които имат функция за разпознаване на мъртвата зона с асистент за поддържане на лентата и предупреждение за напречен трафик отзад, получават и система за автоматично аварийно управление.


Subaru Impreza


Топ-версията RS (червената на снимките) ще се отличава от останилите с по-агресивен вид с тъмно сива облицовка на решетката, страничните прагове, капаците на огледалата и 18-цоловите джанти. LED-фарове и фарове за мъгла са стандартни за този вариант. Отвътре седалките са от черен плат с червени подложки. Тапицерията е комбинация от бронзово сиво и симулирани елементи от въглеродни влакна.

Продажбите на новата Impeza ще стартират през пролетта, обявиха от компанията-производител. Тогава ще станат ясни и цените на модела.


Още снимки на новото Subaru Impreza - вижте в галерията:

Снимки: Subaru


0 от 500
  • #8
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Скоростната кутия е кръпка. Напълно ненужно, скъпо и тежко устройство, измислено единствено да компенсира огромните ограничения на ДВГ.
  • #7
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ако беше 1-ви април щях да си помисля че от Субару се шегуват. Имреза RS със 182 к.с. Това ми беше една от любимите бегачки.
  • #6
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Fury ( преди 1 година )
    Никой хибрид или електричка няма ръчки! На всички автомобили ще отпаднат ръчките до няколко години. Това е някаква изостаналост, навик от 20 век. Като шайбата на телефона - какъв кеф беше!
  • #5
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    #4 това че е 4х4 няма нищо общо с оффроуда при Импресата ;)
  • #4
    7 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    С предния надвес могат да изградят успешно мост над Тихия океан! На кола, която е 4х4! Уау! Почти 2023 г. е, Субару, вече имаме електомобили!
  • #3
    9 rate up comment 13 rate down comment
    До 1 ( преди 1 година )
    А пък автоматика е за сакати некадърници за които три *** са много трудни за мислене и управление!
  • #2
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    ръчката е за който го кефи да ръчка.. теб какво те бърка?
  • #1
    7 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нормално още при Клио рс паднаха ръчките Японците освен назад са и в страни.Ръчката е за комплексирани балъци донори