IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru представи новия Crosstrek

Кросоувърът дебютира с леки промени в дизайна и нови технологии

Японският производител Subaru представи третото поколение на кросоувъра си Crosstrek, който в Европа е известен като XV. Новият глобален модел обаче вече ще остане без XV в името си, като получава модерен дизайн и нови технологии, но същевременно използва за основа своя предшественик.


Subaru Crosstrek


Subaru представи първия Crosstrek/XV през 2011 г. като кросоувър-версия на Impreza, а второто поколение излезе през 2017 г. Сега идва ред на третата генерация, която е лесно разпознаваема на външен вид, въпреки че всички панели на каросерията са преработени. Съдейки по предшествениците на модела, той отново показва и какво трябва да очакваме от следващото Subaru Impreza, без пластмасовите детайли по каросерията.

Новият Crosstrek е с размери 4480 мм дължина, 1800 мм широчина и 1580 мм височина, като междуосието е 2670 мм. Тези цифри са почти идентични с тези на предшественика, освен дължината, която е с 15 мм по-голяма. Пропорциите изглеждат непроменени, но от Subaru посочват, че всички панели на каросерията са преработени за по-модерен и здрав вид.


Subaru Crosstrek


Предната част получава по-голяма шестоъгълна решетка, която е свързана с по-тънките и изцяло LED-фарове, изглеждащи доста подобни на останалата част от гамата на Subaru. Пластмасовата защита сега заема повече място на предната броня, подобрявайки приключенския външен вид в комбинация с добавките на калниците и подчертаните релси на покрива.

Профилът е еволюция на същата тема с позната линия на прозореца, мускулести калници, плюс нови 17- или 18-цолови джанти. Отзад по-малките C-образни LED задни светлини са по-добре интегрирани в каросерията, докато вратата на багажника и задната броня са по-изваяни от преди. По същия начин, пластмасовата облицовка на задната броня е увеличена, като помещава защитната плоча в стил дифузьор и рефлекторите.


Subaru Crosstrek


Промени има и в салона, като арматурното табло е преработено, възприемайки големия 11,6-инчов сензорен екран на информационно-развлекателната система, който вече се намира в WRX и в неговия брат Levorg. Физическият контрол на климатика е изчезнал, като е интегриран в сензорен екран. Интересното е, че Subaru не добавя цифров инструментален приборен панел, запазвайки вместо това старото устройство с аналогови циферблати.

В зависимост от варианта седалките са тапицирани с плат или кожа със сребристи шевове. И накрая, към страничните прагове и входа на багажника е добавена текстура с планински мотив против хлъзгане и устойчива на надраскване. По отношение на безопасността Subaru добавя новото поколение на своята система EyeSight с широкоъгълна монокулярна камера и подобрен софтуер.


Още снимки на новото поколение на компактния кросоувър на Subaru - вижте в галерията:


Що се отнася до задвижването, то отново е поверено на 2,0-литров е-Boxer, който изпращаща мощността към четирите колела чрез Lineatronic CVT и симетричната AWD система на Subaru. Компанията не дава никакви данни за мощността, но каза, че задвижването е леко преработено за намалени вибрации и шум.

0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нормално,чист атмосферен мотор
  • #5
    3 rate up comment 6 rate down comment
    да де ( преди 1 година )
    стари, евтини и маломощни в ръцете на надрусани пергиши
  • #4
    18 rate up comment 1 rate down comment
    До предния ( преди 1 година )
    90% от тежките катастрофи в София са със стари БМВ-та и комплексарчета които гледай какво прави на втора.
  • #3
    4 rate up comment 10 rate down comment
    До долния ( преди 1 година )
    90% от тежките катастрофи стават с евтини и маломощни автомобили. Факт!
  • #2
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Sameman ( преди 1 година )
    Това си е малък и евтин автомобил, проходим, относително икономичен, ориентиран главно към младите хора. Като родител, не бих искал детето ми да кара STI. Предпочитам да има по-добър шанс да оцелее.
  • #1
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Супер е това субаро на външен вид и изглежда по грубовато от повечето коли. Гледах го и тук и го карах. Единствения проблем (който е голям) е че двигателя е изключително муден и това ме отказа от покупка. В щатите май има и по мощна версия, но в европа е много спънато