IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кое е най-здравото Subaru?

96% от автомобилите на марката, произведени през последните 10 години, са в движение

Ако сте се насочили към Subaru със задвижване на всички колела, трябва да сте наясно и кой модел на японската марка е най-надежден. Повечето купувачи на нови или на употребявани автомобили са наясно, че автомобилите на този производител са много здрави, но все пак някои от тях се отличават от останалите.


Subaru


Според доклад агенция IHS Markit, основаващ се на данните на S&P Global за всеки производител, 96% от всички коли на Subaru, продадени през последните 10 години, се още са в движение. Проучването се отнася за автомобили, произведени през периода 2013-2022 г., като лидер по надеждност е Outback

Данните сочат, че 97% от всички Outback, продадени през последните десет години, все още се движат по пътищата днес. На второ място – с 96%, се нарежда Forester, докато на трета позиция с еднакъв резултат – 95%, се класират компактният седан и хечбек Subaru Impreza и седанът Subaru Legacy.

Що се отнася до спортните модели на японската марка - Subaru WRX, WRX STI и Subaru BRZ, те също се представят доста добре. При WRX и STI показателят е 93%, докато този на двувратото купе BRZ е 86%, като той заема последното място в тази класация.

Трябва обаче да се отбележи още нещо - докладът на S&P Global не предоставя данни за субкомпактния SUV Subaru Crosstrek, който в Европа е известен като XV. Знаем обаче, че според Consumer Reports този модел е сред най-надеждните в своя сегмент.

Що се отнася до големия SUV на японската марка – Accent, който е с три реда седалки, той не е оценяван, тъй като се появи едва през 2019 г.


0 от 500
  • #28
    8 rate up comment 0 rate down comment
    До 27 ( преди 1 година )
    Написал глупости и бил "разбунил духовете", това е като да се изтропаш в центъра на селото от което си родом и да се радваш, че съселяните ти обърнали внимание на постъпката ти! Божке, какви необратими щети е нанесла чалгата по този народ!!!
  • #27
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Хе хе ( преди 1 година )
    Гледам коментара ми под #14 е разбунил духовете. Явно трябва пеша да се разходя из София, че докато въртя по 50-70 км градско в работен ден нещо ги недовиждам тези хиляди Субару-та ;). Както и на Алеко, Златните Мостове или Офелиите без значение от сезона. Повече Мазди СХ-5 има, за Рав4 да не говорим. Нишова кола е това, което значи че от към съотношение цена/качество изостава, драги мои фенове.
  • #26
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Васил Цветанов ( преди 1 година )
    Субару и нищо друго
  • #25
    9 rate up comment 2 rate down comment
    До 20 ( преди 1 година )
    Знаеш ли колко пъти съм сменил задни амортисьори на аутбек за 240 000км? 0 пъти! И да ми се наложи да ги сменя, 450лв за амортисьор ... за 240 000км ми е все тая! Смятай на оня дето уж дал 3000лв на колко му е колата, ако я има изобщо!
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нищо
  • #23
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма такова
  • #22
    1 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    "ама 20 години те си продават" - А ако не се бяха продали на Тойота да влязат малко свежи пари, дали щяха да продават?
  • #21
    13 rate up comment 1 rate down comment
    #14-ти ( преди 1 година )
    Разходи се малко в София у градо и може пък да видиш колко много Субару има всъщност. Може, ако ти позволяват възможностите, да потърсиш какъв е пазара на Субару в САЩ. А места в които условията за придвижване зимно време са тежки доминират със Субару. Така е в Швейцария, така е в САЩ, така е и Канада например. Със здраве е разбирачи, карам от 17 години Аутбек и не мисля за друга кола, но това е защото вероятно съм бaлъчop и не съм си взел Passat :)
  • #20
    2 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Начи номер 12, 450 лв. за амортисьор за евтино ли да го смятаме? За предни няма да питам. Тук един, двама господина са се засегнали на нишовия автомобил, изброете цени на части, които не сменяте щото е мн. здраво субаруто, да видим, колко ви струва кефа, да се засягате на нишов автомобил....
  • #19
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Муахаха ( преди 1 година )
    Дека си я учил тая икономика бе селски! Качеството няма нищо общо с количеството!!! Дори напротив!!! Колкото повече бройки се произвеждат, толкова повече подизпълнители за части се използват, толкова повече вариации на качество!!! Дали ще произведеш 100 или 1000бр води до ефективност, но не е обвързано с качество! Виж един нов голф и един аутбек дето са на една цена в момента и ми говори за бройки и качество!!!