IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кое е най-здравото Subaru?

96% от автомобилите на марката, произведени през последните 10 години, са в движение

Ако сте се насочили към Subaru със задвижване на всички колела, трябва да сте наясно и кой модел на японската марка е най-надежден. Повечето купувачи на нови или на употребявани автомобили са наясно, че автомобилите на този производител са много здрави, но все пак някои от тях се отличават от останалите.


Subaru


Според доклад агенция IHS Markit, основаващ се на данните на S&P Global за всеки производител, 96% от всички коли на Subaru, продадени през последните 10 години, се още са в движение. Проучването се отнася за автомобили, произведени през периода 2013-2022 г., като лидер по надеждност е Outback

Данните сочат, че 97% от всички Outback, продадени през последните десет години, все още се движат по пътищата днес. На второ място – с 96%, се нарежда Forester, докато на трета позиция с еднакъв резултат – 95%, се класират компактният седан и хечбек Subaru Impreza и седанът Subaru Legacy.

Що се отнася до спортните модели на японската марка - Subaru WRX, WRX STI и Subaru BRZ, те също се представят доста добре. При WRX и STI показателят е 93%, докато този на двувратото купе BRZ е 86%, като той заема последното място в тази класация.

Трябва обаче да се отбележи още нещо - докладът на S&P Global не предоставя данни за субкомпактния SUV Subaru Crosstrek, който в Европа е известен като XV. Знаем обаче, че според Consumer Reports този модел е сред най-надеждните в своя сегмент.

Що се отнася до големия SUV на японската марка – Accent, който е с три реда седалки, той не е оценяван, тъй като се появи едва през 2019 г.


0 от 500
  • #18
    12 rate up comment 2 rate down comment
    До 17 ( преди 1 година )
    Има икономически реалности, да! Реалността е, че ако българите разбираха от производство и продажба на автомобили, щяха да произвеждат и продават, а не да карат "нов внос" на 500 000км. Субару според тукашните разбирачи от 20 години не става и фалира, ама 20 години те си продават, а"разбирачите" се радват на "нов внос".
  • #17
    1 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Има икономически реалности. И те са, че марка, която продава по 800 хил. автомобила на година, няма как да бъде качествена, да предлага топ технологии, да има топ поведение и топ комфорт. Точно затова марки като Субару и Мазда стоят на едно място от години, а розово бъдеще си остава вечно бъдеще. Субару затова увиснаха на врата на Тойота. Мазда до 5 г. вероятно ще е извън играта, ако не си партнира с някой, който има напредък с електрическите технологии.
  • #16
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Дърваруфен ( преди 1 година )
    Начии има яки дръвцета и по-яки дръвцета! Но сички са оризови дъски.
  • #15
    12 rate up comment 2 rate down comment
    До 14 ( преди 1 година )
    Къде гледаш? У ваше село! Субару винаги са наблягали на пазарите в Япония, САЩ, Австралия!Отделно Субару винаги са били нишови автомобили за региони със специфични нужди!До преди 7-8 години имаха и сравнително висок разход на гориво и лош дизелов двигател,заради което така и не пробиха в Европа.Иначе са много по здрави от много от масовите марки!
  • #14
    3 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Ако Субару бяха супер коли които не счупят изобщо, не закъсват и не създават никакви проблеми, дали нямаше да е пълно с такива нявсякъде ;). Като гледам никога не са продавали много коли, като Тойота и Хонда ;).
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Муахаха ( преди 1 година )
    Какво му се вързвате на тоя?Само като чуя че някой в БГ е сменял катализатор или ДПФ и знам, че лъже!!Дал бил 4465лв за катализатор! Виж ги цените на частите поне преди да бълваш лъжи!Сега ще кажеш,че 8 годишна кола, извън гаранция я правиш в официален сервиз, нали?Те хората с гаранционни субарута ги карат по форумните сервизи,*** ти си тертеплия и затова у официалния, дето и там няма такива цени!!
  • #12
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Do 10 ( преди 1 година )
    Комплект задни амортисьори за Форестър 2014 са 900лв с ДДС, цена без търговската отстъпка! Искаш да кажеш, че са ти взели 2100лв за смяна? Ти или си еегати балъка или лъжеш изключително нагло и си виждал субару само по кръстовищата!
  • #11
    13 rate up comment 5 rate down comment
    До 10 ( преди 1 година )
    На бензин да му замине катализатора, знаеш ли на колко реални километра е?! Да позная ли, че си я взел "нов внос от швейцария, всички мита и такси платени, готова за каране, реални километри, от първи собственик, карана само събота и неделя на семейни излети"?!? От това което си описал, колата ти е ама спукана от каране и някой е платил 200 франка на джамбазина да я вземе, та да не плаща повече на моргите!!! Не гледате като купувате, после марката ви крива!!!
  • #10
    5 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    2014.-форестер....бензин...катализатора замина...4465лв)смених задни амортисьори.3-бона)съйденител...компрес на климатика...също бясна цифра...за дребните неща не ми се пише.от 4-год е карам.много здрави коли.... няма Шо
  • #9
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Мда ( преди 1 година )
    Имам Форестър 98 г. 1вата генерация - невероятно скучен автомобил - нито се разваля, нито се чупи, нито закъсва! То не бяха кални коловози, снежни преспи. За първи път видях автомобил, който спира по средата на изкачване на заснежен път и потегля отмаа, без превъртане и драми.