IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru представи най-малкия си SUV

За субкомпактния модел беше възродено името Rex

Японският производител Subaru представи най-евтиния си модел. Това е кросоувър, за които беше възродено името Rex. Под него компанията предлагаше различен тип автомобил през периода 1972-1992 г. Първото поколение представляваше хечбек и седан, а второто само хечбек.


Subaru Rex


Сега Rex се превръща в субкомпактен кросоувър, който всъщност не е оригинална разработка, а почти на 100% повтаря модела Rocky на Daihatsu. Същият автомобил се продава и под марката Toyota, но като Raize, като в основата и на трети е платформата DNGA (Daihatsu New Global Architecture), която е вариация на TNGA на Toyota.

На външен вид Rocky, Raize и Rex се различават минимално. Дължината на кросоувъра на Subaru е е 3995 мм, широчината - 1695 мм, височината - 1620 мм, а междуосието - 2525 мм. Пътният просвет е 185 мм, като се предлагат 17- или 18-цолови джанти.


Subaru Rex


Интериорът е еднакъв за всички, като има опростен блок за управление на киматика и цифров приборен пане. Срещу заплащане се предлага мултимедийна система с 9-инчов екран, извисяващ се над предния панел.

Новият Rex се предлага в Япония в две нива на оборудване, като моделът има шест въздушни възглавници и система за сигурност Smart Assist, включително адаптивен круиз-контрол, функция за автоматично спиране, наблюдение на мъртвите зони и предупреждение за напречен трафик отзад.


Subaru Rex


Малките SUV на Daihatsu и Toyota са хибриди със задвижване на четирите колела, но Rex е само с предно предаване. Единственият вариант е с 1,2-литров атмосферен мотор с 3 цилиндъра, развиваш 87 к.с., като той е съчетан със CVT.

Това е и най-евтиното Subaru, като цената му стартира от 12 900 долара. За сравнение, Daihatsu Rocky започва от 11 900, а Toyota Raize започва – от 12 200 долара. В Subaru очаква да продават само по 150 Rex месечно, така че SUV-ът едва ли ще се появи извън японския пазар.


Още снимки на малкия SUV на Subaru - вижте в галерията:


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    По сладурски е от Troc
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Японците още си правят хубави коли. Но не ги продават в Европа по политически причини. Сравнете моделите в различните държави и ще видите че в Европа се продават само най скапаните и ниско бюджетни модели. А едно време беше обратното. Най хубавите модели идваха в Европа. Политиката на ЕС се ***. Европейския пазар вече не представлява интерес за японците.
  • #4
    7 rate up comment 4 rate down comment
    JDM fan ( преди 1 година )
    *** Субару на предно и без боксер... Съсипаха я тази марка.
  • #3
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Ми дааа ( преди 1 година )
    Subaru без 4х4 е ,като лъжица с дупка и жена без....
  • #2
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Смех ( преди 1 година )
    И койбще ги замести бе немьите от Щайгенваген ли
  • #1
    6 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Японците съвсем затънаха. Тойота, Субару и Сузики си продават взаимно моделите с друго име. Нисан е на път да фалира за втори път, само че този път Рено няма да го спаси, дори се отървава от акциите. Хонда са в пълна техническа безизходица и безидейност, като ползват платформа на GM. Митсубиши беши. Тойотка и Субару с взаимни усилия едва изкараха 1 електромобил, на който му падат колелата и не може да се зарежда под 0, а сега се оказа, че ЯКО са излъгали и за батерията, пробега и икономичността.