Третото поколение Nissan X-Trail беше качено на конвейера преди почти 10 години - през 2013 г. През годините модела успя да се докаже като сравнително надежден, въпреки някои проблеми, повечето от които бързо бяха разрешени от японския производител. Наскоро беше представена и четвъртата генерация на модела, но в случая ще се занимаем с нейния предшественик, който се радва на добро търсене на пазара на употребявани автомобил. Ето какво казват експертите от изданието ZR за него.
Nissan X-Trail на старо (ГАЛЕРИЯ):
Скоростни кутии
Вариаторът Jatco JF016E (на снимката) е в състояние да изкара 180-220 хиляди км, но не обича силни ускорения (особено преди загряване), дълъг престой в задръствания, приплъзване на колелата и катерене по бордюри. След 100 000 км може да се появят придърпвания, като тогава диагностиката е задължителна, защото може някои основни компоненти да са излезли от строя. Маслото задължително се сменя най-късно на 50 000 км.
Вариаторът Jatco JF016E (на снимката) е в състояние да изкара 180-220 хиляди км, но не обича силни ускорения (особено преди загряване), дълъг престой в задръствания, приплъзване на колелата и катерене по бордюри. След 100 000 км може да се появят придърпвания, като тогава диагностиката е задължителна, защото може някои основни компоненти да са излезли от строя. Маслото задължително се сменя най-късно на 50 000 км.


0