Субкомпактното автомобилче Yaris се прави от 1999 година и до момента колата има четири генерации. Сега ще спрем вниманието ви на втората генерация на модела, появила се на бял свят през 2005 година. Именно този Yaris е най-разпространен на нашия пазар за употребявани автомобили. Предлага се на прилични цени, но струва ли си да купим такава Toyota Yaris на старо?
Yaris се отличава от конкуренцията с по-скромни размери и не може да се похвали с особена красота. Централното разположение на арматурното табло изисква малко свикване. Но иначе интериорът, въпреки компактността на колата, е доста просторен и практичен. Има две отделения за дребни вещи за предния пътник и една жабка зад волана. Задният диван има регулируем ъгъл на облегалката и може да се движи в надлъжна посока. В зависимост от позицията си, багажникът на Yaris може да побере от 272 до 363 литра багаж.
Toyota Yaris на старо – плюсове и минуси (ГАЛЕРИЯ):
Както вече споменахме вторичният пазар е доминиран от Yaris-и, произведени през 2008–2009 година. Хечбековете с пет врати са най-популярни, но делът на колите с чифт пътнически врати също е доста голям. Има паритет и сред двигателите. Изборът най-вече се свежда между литрови Yaris-и с ръчна скоростна кутия с мощност от 69 к.с., и хечбеци с двигател 1.3 (87 к.с.) в комбинация с „ръчка“ или с роботизирана скоростна кутия. Yaris-те на родния пазар са с пробег от около 150 хиляди км (дали е реален, това е друг въпрос), а такава кола ще има климатик, електрически аксесоари, отопляеми седалки и доста други екстри.