IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Заслужава ли си Porsche Cayenne за 10 000 евро?

Дори експертите се затрудняват с категоричен отговор на този въпрос

Търсите да загубите употребяван автомобили и съответно отваряте сайтовете с обяви. Там може да намерите спортен SUV като първото поколение на Porsche Cayenne за около 10 000 евро. Първоначално решавате, че това най-вероятно е измама, но продължавате да търсите и установявате, че има дори още по-евтини екземпляри.


Porsche Cayenne на старо


Вече си представяте, че карате този ексклузивен SUV, тъй като той все още изглежда добре, разполага с мощни двигатели и най-важното – има емблема на Porsche на капака. В един момент обаче се замисляте, дали това е добра сделка, тъй като това все пак е един доста стар модел – първите бройки са произведени още през 2002 година.

Първото, с което трябва сте наясно, че колата вероятно ще бъде със сериозен пробег – над 200 000 км. По-големият проблем обаче е колко собственици са карали автомобила, преди той да стигне до вас, защото е твърде възможно някои от тях да не са били особено внимателни и да не са се отнасяли грижливо към машината.


Porsche Cayenne на старо


Точно тук е и големият проблем – поддръжката на Porsche струва страшно много пари. И дори да откритие автомобил в добро състояние, с ясна история и надлежно попълнена сервизна книжка, трябва да приемете идеята, че ще трябва да похарчите доста пари, за да продължите по този начин.

Експертите от Motor1 са категорични, че само обслужването на автомобила струва годишно около 1000 евро. Освен това, Porsche Cayenne е сериозен „потребител“ на гуми и спирачки, които не влизат в тази сума. Също така, този SUV е лаком на гориво. В този смисъл, смяна на предни и задни накладки (с труда в квалифициран сервиз) ще излезе около 1000 евро, а още толкова могат да струват и четири нови гуми.


Porsche Cayenne на старо


Бъдещият собственик на Porsche Cayenne трябва също да се примири с факта, че автомобилите (дори от този клас) понякога се развалят. Ако посетите някои интернет-форуми, можете да се натъкнете на доста стряскащи оплаквания за повреди по електрониката или трансмисията, чиито ремонт струва страшно много. Добавете към това сериозна сума, която ще трябва да бъде похарчена за застраховка и за данък, както и фактът, че такава кола трябва да се държи в гараж или поне на охраняем паркинг.

Всичко изброено дотук може да откаже мнозина кандидати. Но пък други вероятно могат да си го позволят. Все пак, Porsche Cayenne предлага високо качество на изработка, спортно управление и забележителна система 4х4. Единственият проблем е намирането на перфектната единица.


Porsche Cayenne на старо


Снимки: Porsche

0 от 500
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Кочо Честименски ( преди 2 години )
    До #32 Яхвай го и изчезвай.
  • #33
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Некакъв ( преди 3 години )
    До 24. Ясно. Нека да го Оважават. Аз лично никога няма да си купя такъв фолксваген.
  • #32
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Апропо ( преди 3 години )
    Часовника ми се доближава до Кайена като цена.
  • #31
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 30 ( преди 3 години )
    Карам 4 та нова кола а на теб отива ли ти на фейса Мерцедес сАполанко.
  • #30
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Моето мнение е, че хората трябва да се насърчават да купуват Истински автомобили, които са качествени и след време ще продължават да имат добра цена, отколкото некакви набързо сглобени китайски или корейски имитации!!
  • #29
    17 rate up comment 3 rate down comment
    до #26 ( преди 3 години )
    що си мисля, че точно тия дето ги купуват евтините кайени са на кремвирш "народен"... да избият "инвестицията"... Картинката е вестник на предния капак разтварят и слагат лютеничка, кремвиршчИ, хлебче... то не става само по рИсторантИтье требе да има кинтье за газ на каЙенчИто.. *** пък са Оважавани многократно повече от простите селяц..и с нови Октавии, Астри и др такива... Май това е в кратце обяснението..
  • #28
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Ако го купуваш N-та ръка и не си колекционер (а то това не е и колекционерска кола)- значи си беден клошар wanna be играч или *** с дилърски наклонности от село който може да си купи или това, или 5 годишна шкода рапид (по-добрия и качествен вариант).
  • #27
    13 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    В момента в който кадидастваш за бърз кредит, защото искаш да искаш да си искаш детската мечта от преди 20 години, трябва да се замислиш, че все още не си достатъчно възрастен за тази кола... Това е лъскава ширпотреба, създадена за да може новобогаташите от току що станалия достъпен руски пазар да могат да налеят малко пари в забоксувалия производител на иначе не лоши автомобили Порше преди около 20 години. И си свъши работата подобаващо. Иначе е надценен туарег с прекалено скъпа поддръжка.
  • #26
    8 rate up comment 17 rate down comment
    22 ( преди 3 години )
    Аз "батьовото" не знам каква кола караш и хич не ме интересува, но ще ти кажа, че една, да речем 30-годишна S-klasse, слага в джоба си повечето 3-годишни от съвременните еднодневки!!
  • #25
    19 rate up comment 3 rate down comment
    До #22 ( преди 3 години )
    Батьовото, точно такива комплексачета като теб се ежат по пътищата с 20+ годишни дръгни които 1 месец каране седмица в бокса. Ама нали трябва да си Оважаван. ***