IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Как се провежда тест-драйв на автомобил втора ръка?

Ако се вслушате в тези съвети, може да спестите доста пари от ремонти

На пазара на употребявани автомобили има огромен избор за всеки желаещ. Купуването на превозно средство обаче изисква сериозен подход. Дори да планирате покупка на надеждна кола, никой не може да ви даде гаранция, че нейният предишен собственик е полагал нужните грижи.


съвети


Затова е много важно преди сключване на сделката да се проверят внимателни всички основни системи и агрегати - мотор, скоростна кутия, електрическа система и други. А накрая задължително трябва да се проведе и тест-драйв, след който обикновено се взима решение за покупката на съответния автомобил.

В наши дни всеки дилърски център, който държи на репутацията си, предлага на клиентите си тест-драйв. Същото се отнася и за търговците на употребявани автомобили. Ако някой все пак откаже или започне да отлага и увърта, кандидат-купувачът трябва да подходи с повишено внимание. Дори е по-добре директно да се откаже от сделката.


съвети


Ако нямате определени навици и познания, е добре да си намерите помощник, който разбира от автомобили. Ако не разполагате с такъв човек - приятел или родина, можете дори да наемете специалист от сериозен сервиз. Да, ще похарчите пари, но пък ще спестите от евентуални бъдещи ремонти.

Мнозина си мислят, че по време на тест-драйва е достатъчно да дадете газ, да проверите аудиосистемата и климатика. И след като изминете няколко километра, да си стиснете ръцете с продавача. Твърде вероятно е само след няколко седмици да започнат да се появяват различи проблеми. Затова и този подход не е сериозен и трудно може да бъде определен като истински тест-драйв.

7 съвета за провеждането на пълноценен тест-драйв преди покупка (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #13
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Alexander Petrov ( преди 3 месеца )
    Много повърхностни съвети!
  • #12
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Eie ( преди 3 месеца )
    Кола над 8години няма без пребоядисвани детайли. Врати, калници брони при едно ожулване и се пребоядисва.
  • #11
    20 rate up comment 0 rate down comment
    Кмета ( преди 3 месеца )
    Тази статия я е написал човек който е гледал само снимки на автомобили.Има много по-важни неща които да се проверят.
  • #10
    5 rate up comment 21 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    тест драйв се прави като оставиш обявената сума на търговеца и си платиш за един месец транзитни номера
  • #9
    46 rate up comment 1 rate down comment
    Съвет 8 ( преди 3 месеца )
    Забравете за Горубляне, Дупница, село Труд и цялата област Враца
  • #8
    20 rate up comment 6 rate down comment
    100% 80-процентник ( преди 3 месеца )
    и аз така избирах М3-ката , качих се , газ до дупка , на кръговото рязко волана 15 градуса и с вратите.
  • #7
    28 rate up comment 7 rate down comment
    жалко но факт ( преди 3 месеца )
    Дори да си купите кола на реални 160-220 хил км , имайте в предвид че нищо по ходовата част не е сменяно , вероятно е амортисьорите също да са си оригиналните и след 20 хил по българските пътища ще почнат проблемите, защото на западните пътища преди 250-300 хил км е доста невероятно да се наложи смяната на каквото и да е-
  • #6
    12 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Поглеждате датата и марката на въздушния филтър, ако ви усъмни че е сменян в Бг , поглеждате този на купето. Също така седалките и няколкото места където си личи дали е била пребоядисвана, огледайте пластмасите , които биха пострадали при катастрофа , дали датите на производство се връзват с датите на други елементи.
  • #5
    17 rate up comment 6 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    В този види препоръките ще всеят смут и объркване сред потенциални купувачи. Черна поръхност на маслото?! Теоретично приложимо само при някакви хипотези - необходимо презициране, иначе става хаос. Коментарите цвят изгорели газове в този им вид по-скоро не вършат работа. Захариев да напише отделна статия или да даде линк към готова за смисъл и значение - при видове двигатели, режим на работа. Синкавия дим! Специално внимание на течовете, неработещи прибори, лампи на таблото, панели, удари, ръжд
  • #4
    20 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Харесвате си примерно БМВ, поискайте от търговеца номера на рамата, отивате в оторизиран сервиз и ви излиза цялата история на автомобила, ремонти, обслужване, километри и т.н. Ако не ви излиза или последно е бил обслужван в Германия преди 5г. примерно, значи риска е много голям, защото не е обслужвана в оторизиран сервиз и не се знае какви ремонти е имала, какви части, масла и филтри са ползвани и какви са реалните километри. Така, че търсете друга кола.