Третото поколение Nissan X-Trail беше качено на конвейера преди почти 10 години - през 2013 г. През годините модела успя да се докаже като сравнително надежден, въпреки някои проблеми, повечето от които бързо бяха разрешени от японския производител. Наскоро беше представена и четвъртата генерация на модела, но в случая ще се занимаем с нейния предшественик, който се радва на добро търсене на пазара на употребявани автомобил. Ето какво казват експертите от изданието ZR за него.
Nissan X-Trail на старо (ГАЛЕРИЯ):
Скоростни кутии
Шестстепенните ръчни скоростни кутии RS6F94R (с 2,0-итров бензинов двигател – на снимката) и RS6F52A (с дизелов двигател) са надеждни и превъзхождат двигателите по отношение на ресурса. След 100-120 хиляди км са възможни течове на масло през уплътненията. Съединителят е издръжлив, но след 140-160 хиляди км може да се наложи смяна на двумасовия маховик.
Шестстепенните ръчни скоростни кутии RS6F94R (с 2,0-итров бензинов двигател – на снимката) и RS6F52A (с дизелов двигател) са надеждни и превъзхождат двигателите по отношение на ресурса. След 100-120 хиляди км са възможни течове на масло през уплътненията. Съединителят е издръжлив, но след 140-160 хиляди км може да се наложи смяна на двумасовия маховик.


0