Третото поколение Nissan X-Trail беше качено на конвейера преди почти 10 години - през 2013 г. През годините модела успя да се докаже като сравнително надежден, въпреки някои проблеми, повечето от които бързо бяха разрешени от японския производител. Наскоро беше представена и четвъртата генерация на модела, но в случая ще се занимаем с нейния предшественик, който се радва на добро търсене на пазара на употребявани автомобил. Ето какво казват експертите от изданието ZR за него.
Nissan X-Trail на старо (ГАЛЕРИЯ):
Волан, направен от полимери, при пробег от 100 хиляди км е по-добре запазен от кожения, чието покритие започва да се протрива след 40-60 хиляди км. На седалката на водача след 5-6 години полиуретановата подложка може да започне да се разпада, а страничните опорни елементи се смачкват и губят формата си.
Воланът скърца заради гумено уплътнение, което не е добре поставено. Заради лошите контакти на CAN-шина (модул, който позволява на електронните системи да си комуникират) се появяват най-различни електрически проблеми - от неоторизирано изключване на аудиосистемата, на климатичния контрол, на сензоритне са паркиране до отказ на двигателя.