Спортното подразделение на Toyota използва изложението за потребителска електроника SEMA, за да представи специална версия на Corolla, предназначена за участие в рали-състезания.

Това е професионален състезателен хечбек, разработен от Toyota Motorsports Garage. Рали-автомобилът се задвижва от 1,6-литров двигател (G16E-GTS с турбо), развиващ мощност от 300 конски сили, който е съчетан със системата задвижване на всички колела и специално окачване.
За състезателния вариант са подготвени специална високоефективна изпускателна система MagnaFlow и въздушен филтър GR с голям капацитет. Монтирани са още тежки спирачки с четирибутални алуминиеви апарати и въртяща се спирачка Wilwood, необходима за ралитата, чиито отсечки са на чакъл.

Тази спортна кола се различава от донора Corolla със специални въздухозаборници, разположени в ъглите на задните прозорци, които са необходими за охлаждане на системите на автомобила. Джантите също са специални - лети OZ x8J с гуми Continental Viking Contact 7. За увеличаване на притискащата сила на рали Corolla са добавени карбонов сплитер и задно крило.
Това е поредният състезателен автомобил, представен на SEMA-2022. На изложението Aura показа три варианта на Integra, в чиято разработка са участвали професионални състезатели и блогъри участваха в тяхното разработване), а Volkswagen изложи екстремна Jetta, чийто двигател развива 350 конски сили.
Още снимки на специалната Corolla GR - вижте в галерията:

